Track & Trace

Veelgestelde vragen

Wanneer en waar ontvang ik de Track & Trace van mijn bestelling?

Zodra uw bestelling naar u onderweg is, ontvangt u van ons een mail met de Track & Trace. Deze mail ontvangt u uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag. Via de bijgevoegde Track & Trace kunt u uw bestelling volgen.

Goed om te weten: wij verzenden onze kerstpakketten vanuit meerdere magazijnen in Nederland. Hierdoor kan het voorkomen dat u voor één bestelling meerdere Track & Traces ontvangt.

Tussentijds benieuwd naar de status van uw bestelling?
Graag verwijzen we u naar de FAQ Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?

Bekijk minder Bekijk meer

Wat kan ik doen als ik geen Track & Trace heb ontvangen?

Wat u kunt doen als u geen Track & Trace heeft ontvangen, hangt af van hoe u heeft besteld. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Goed om te weten: zodra uw bestelling naar u onderweg is, ontvangt u van ons een mail met de Track & Trace. Deze mail ontvangt u uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag.

Besteld via uw account?
Indien u op de ochtend van de leverdag nog geen Track & Trace heeft ontvangen, kunt u deze terugvinden in uw account op onze website.

Besteld als gast?
We adviseren u contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat kan ik doen als de Track & Trace niet werkt?

Wat u kunt doen als uw Track & Trace niet werkt, hangt af van hoe u heeft besteld. 

Besteld via uw account?
Indien uw Track & Trace niet werkt, kunt u de originele link terugvinden in uw account op onze website.

Besteld als gast?
We adviseren u contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik controleren wat de status van mijn bestelling is?

Hoe u kunt controleren wat de status van uw bestelling is, hangt af van hoe u heeft besteld.

Besteld via uw account?
Om de status van uw bestelling te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u de status van uw bestelling inzien.

Besteld als gast?
Als u als gast heeft besteld en benieuwd bent naar de status van uw bestelling, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Deze vindt u op iedere pagina rechtsonder in het scherm. Onze digitale assistent helpt u graag verder en brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Goed om te weten: zodra wij zijn gestart met het klaarmaken van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met een status update. U kunt dit bericht 2 weken tot 2 dagen voor het bezorgmoment verwachten. Wanneer uw bestelling vervolgens naar u onderweg is, ontvangt u van ons een mail met de Track & Trace. Deze mail ontvangt u uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag. Via de Track & Trace kunt u uw zending volgen.

Let op: wij verzenden onze kerstpakketten vanuit meerdere magazijnen in Nederland. Hierdoor kan het voorkomen dat u voor één bestelling meerdere Track & Traces ontvangt.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als leveringsstatus in mijn account onduidelijk blijft?

Het is heel normaal dat de leveringsstatus lang ongewijzigd blijft. Dit kan zelfs tot 2 dagen vóór het bezorgmoment zo blijven.

Mocht er één dag voor het bezorgmoment niets veranderd zijn aan de leveringsstatus, dan verzoeken wij u contact op te nemen met onze klantenservice. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Waarom heb ik meerdere Track & Traces ontvangen?

Het is mogelijk dat uw bestelling uit meerdere magazijnen komt. Hierdoor wordt uw bestelling in meerdere delen bij u bezorgd. U ontvangt voor de verschillende delen dan ook verschillende Track & Traces. Zo bent u altijd op de hoogte van de status van uw volledige bestelling.

Bekijk minder Bekijk meer

Kan ik in contact komen met de chauffeur van mijn bestelling?

Helaas is het in verband met de privacy van chauffeurs niet mogelijk om direct met hen in contact te komen. Ook het live tracken van de chauffeur is niet mogelijk. We vragen om uw begrip.

Voor de meest actuele informatie over uw levering, verzoeken wij u uw Track & Trace in de gaten te houden.

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen