Bezorgdatum en -tijden

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik de bezorgdatum van mijn bestelling kiezen?

Een bezorgdatum kiezen gaat heel eenvoudig. Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. Als u vervolgens via de grote groene knop uw bestelling plaatst, kiest u voor bestellen via uw account of als gast.

In het volgende scherm vult u uw gegevens in. Als u vervolgens op "Doorgaan" klikt, komt u in het scherm waar u de bezorginformatie in kunt vullen. Hier kunt u per dag aangeven wanneer u uw bestelling wenst te ontvangen.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als de gewenste bezorgdatum niet beschikbaar is?

Wat u kunt doen als de gewenste bezorgdatum niet beschikbaar is, hangt af van hoe u de kerstpakketten wenst te verzenden. 

Verzendt u kerstpakketten via palletzending?
Onze vertrouwde logistieke partner levert palletzendingen van 1 december 2025 tot en met 24 december 2025 op werkdagen tussen 08.00 - 17.00 uur.

Als de door u gewenste bezorgdatum niet beschikbaar is, verzoeken we u een ander moment te kiezen. Hoewel wij ruime levercapaciteit hebben, kan het gezien de relatief korte uitleverperiode voorkomen dat een bezorgdag volgeboekt is. Dit betekent dat er géén ruimte meer is voor extra zendingen op die dag. We hopen op uw begrip.

Verzendt u kerstpakketten per stuk of door middel van huis-aan-huis leveringen?
Dan heeft u in principe altijd de mogelijkheid om uw voorkeursdag aan te geven in de periode vanaf 1 december 2025 tot en met 24 december 2025.

Let op: omdat wij voor stuks-, en huis-aan-huis zendingen afhankelijk zijn van reguliere pakketbezorgingsdiensten kunnen wij geen garantie geven op de gekozen leverdatum.

Nog niet helemaal geholpen?
Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Onze digitale assistent helpt u graag verder en brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik de levertijd van mijn bestelling kiezen?

Of u de levertijd van uw bestelling kunt kiezen, hangt af van hoe u uw kerstpakketten laat verzenden. 

Verzendt u kerstpakketten via palletzending? (2 of meer pakketten op één afleveradres)
Een levertijd kiezen gaat heel eenvoudig. Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. Als u vervolgens uw bestelling plaatst, kiest u voor bestellen via uw account of als gast.

In het volgende scherm vult u uw gegevens in. Als u vervolgens op doorgaan klikt, komt u in het scherm waar u de bezorginformatie in kunt vullen. Hier kunt u uw bezorgdatum en een tijdvak kiezen waarin uw bestelling bij u bezorgd wordt. U heeft de volgende mogelijkheden:

  1. Standaard levering 08.00 - 17.00 (geen meerkosten)
  2. Levering tussen 08.00 - 12.00 (+ € 55,- excl. btw)
  3. Levering tussen 12.00 - 16.00 (+ € 55,- excl. btw)

Verzendt u kerstpakketten per stuk of door middel van huis-aan-huis levering?
Omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van reguliere pakketbezorgingsdiensten, kunnen wij u helaas niet de mogelijkheid bieden om een specifieke levertijd te kiezen. Als dit noodzakelijk voor u is, raden we u aan te kiezen voor palletzending. We hopen op uw begrip. 

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als de gewenste levertijd niet beschikbaar is?

Wat u kunt doen als de gewenste levertijd niet beschikbaar is, hangt af van hoe u de kerstpakketten laat verzenden. 

Verzendt u kerstpakketten via palletzending?
Onze vertrouwde logistieke partner levert palletzendingen van 1 december 2025 tot en met 24 december 2025 op werkdagen tussen 08.00 - 17.00 uur.

Als de door u gewenste levertijd niet beschikbaar is, verzoeken we u een ander moment te kiezen. Hoewel wij ruime levercapaciteit hebben, kan het gezien de relatief korte uitleverperiode voorkomen dat een dag(deel) volgeboekt is. Dit betekent dat er géén ruimte meer is voor extra zendingen. We hopen op uw begrip.

Verzendt u kerstpakketten per stuk of door middel van huis-aan-huis levering?
Omdat wij hiervoor afhankelijk zijn van reguliere pakketbezorgingsdiensten, kunnen wij u helaas niet de mogelijkheid bieden om een specifieke levertijd te kiezen. Als dit noodzakelijk voor u is, raden we u aan te kiezen voor palletzending. We hopen op uw begrip. 

Nog niet helemaal geholpen?
Neem dan contact met ons op. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik controleren welk bezorgmoment ik gekozen heb?

In de bestelbevestiging die wij per mail naar u versturen, vindt u ook uw factuur. Als u deze opent, vindt u aan de rechterzijde van de factuur u de gekozen afleverdatum én aflevertijd van uw bestelling.

Mailtje kwijt?
U kunt het bezorgmoment van uw bestelling ook vinden in uw account. Links in het scherm van uw accountoverzicht ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u uw bestellingen inzien. Klik op de knop "Gegevens bestelling" van de betreffende bestelling. In het nieuwe scherm vindt u de gedetailleerde informatie over uw bestelling, inclusief de gekozen afleverdatum en aflevertijd.

Mailtje kwijt en uw bestelling geplaatst als gast?
Dan raden we u aan contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik het bezorgmoment van een lopende bestelling wijzigen?

In verband met foutgevoeligheid van het wijzigen van bezorgmomenten van lopende bestellingen, willen wij u verzoeken telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zo voorkomen we teleurstellingen. Gedurende kantoortijden zijn wij bereikbaar op 088-5010444. 

Let op: het wijzigen van het bezorg- of factuuradres kan tot uiterlijk twee weken voor het gekozen bezorgmoment. Daarna wordt uw bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst. Zie voor meer informatie de FAQ Wanneer wordt mijn bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst?

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik controleren wat de status van mijn bestelling is?

Hoe u kunt controleren wat de status van uw bestelling is, hangt af van hoe u heeft besteld.

Besteld via uw account?
Om de status van uw bestelling te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u de status van uw bestelling inzien.

Besteld als gast?
Als u als gast heeft besteld en benieuwd bent naar de status van uw bestelling, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Deze vindt u op iedere pagina rechtsonder in het scherm. Onze digitale assistent helpt u graag verder en brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Goed om te weten: zodra wij zijn gestart met het klaarmaken van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met een status update. U kunt dit bericht 2 weken tot 2 dagen voor het bezorgmoment verwachten. Wanneer uw bestelling vervolgens naar u onderweg is, ontvangt u van ons een mail met de Track & Trace. Deze mail ontvangt u uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag. Via de Track & Trace kunt u uw zending volgen.

Let op: wij verzenden onze kerstpakketten vanuit meerdere magazijnen in Nederland. Hierdoor kan het voorkomen dat u voor één bestelling meerdere Track & Traces ontvangt.

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen