Algemeen

Heeft u een algemene vraag over Kerstpakketten.nl, uw bestelling of hoe u met ons in contact komt? Hier vindt u snel antwoord op de meest gestelde vragen en handige tips voor een soepele ervaring tijdens het online bestellen van kerstpakketten. Zo bent u direct geholpen!

Meest gestelde vragen

Waarom kiezen voor Kerstpakketten.nl?

Waarom duizenden bedrijven en particulieren elk jaar opnieuw kiezen voor Kerstpakketten.nl:

  • Een blijvende indruk op relaties. Omdat we al ruim 35 jaar kerstpakketten en relatiegeschenken perfectioneren, weten we precies waar uw relaties enthousiast van worden.

  • Constante kwaliteit. Omdat wij alleen werken met vertrouwde, gerenommeerde leveranciers die kwaliteit vooropstellen, maakt u gegarandeerd een onvergetelijke indruk.

  • Eerlijke prijzen. Omdat wij onze kerstpakketten volledig in eigen beheer produceren - van samenstellen op ons kantoor in Nistelrode tot inpakken in onze eigen inpakcentrale - betaalt u alleen voor inhoud, niet voor tussenhandel.

  • Nooit dubbele verzendkosten. Zo houdt u meer budget over voor persoonlijke attenties en laat u uw waardering écht spreken. Want dat is waar kerst om draait.

  • Maatwerk vanaf 1 pakket. Omdat u bij ons kerstpakketten per stuk bestelt, geeft u iedere ontvanger een gepersonaliseerd pakket. Bij 100+ kerstpakketten stelt u uw cadeau zelfs volledig naar eigen wens en inzicht samen.

  • Flexibiliteit. Iedereen hetzelfde-, of iedereen een persoonlijk pakket? Levering op één adres of huis-aan-huis? Direct betalen, of liever op factuur? En levering ruim voor kerst of op 24 december? De keuze is aan u. 
Bekijk minder Bekijk meer

Welke websites zijn onderdeel van Kerstpakketten.nl?

Naast Kerstpakketten.nl vallen International Quality Packet (IQP), KerstcadeauKiezen.nl en Waardering.nl onder dezelfde groep.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe wijzig ik gegevens in mijn account?

Om uw gegevens te wijzigen, logt u in via de knop "Account" rechtsboven in het scherm. Na het invullen van uw e-mailadres klikt u op de knop "Inloggen", voert u uw wachtwoord in en klikt u nogmaals op "Inloggen". U bent nu ingelogd en uw persoonlijke accountpagina verschijnt in beeld.

Links in het scherm ziet u een keuzemenu. Via "Gegevens & voorkeuren" kunt u gegevens en uw wachtwoord wijzigen. Via "Adressen" in het keuzemenu kunt u desgewenst adressen wijzigen en toevoegen. Sla voordat u de pagina verlaat de gewijzigde gegevens op via de groene knop onderin het scherm!

Let op: gegevens- en adreswijzigingen in uw account zijn niet van toepassing op reeds geplaatste bestellingen. Neem telefonisch contact met ons op als u een adreswijziging wil doorvoeren voor een lopende bestelling.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen gaat heel eenvoudig. Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. U kunt ervoor kiezen uw winkelwagen te bekijken en eventueel aanpassingen te maken, of u kunt direct uw bestelling plaatsen.

Als u de bestelling plaats met uw account gaat het bestellen nog sneller omdat we uw gegevens al hebben. Als u de bestelling plaatst als gast vult u simpelweg de gevraagde informatie in, geeft u het gewenste bezorgmoment aan, kiest u een betaalmethode en klikt u op afrekenen.

De bestelling is geplaatst als u een bestelbevestiging ontvangt in uw mailbox.

Let op: door drukte kan het even duren voordat u de bestelbevestiging in uw mailbox ontvangt. Controleer ook de reclame- en spam map van uw mailbox.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Wat leuk dat u zich wilt inschrijven voor onze nieuwsbrief, welkom!
Inschrijven kan heel eenvoudig via deze link.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik een fysieke brochure aanvragen?

Wat leuk dat u een fysieke brochure wilt ontvangen!

U kunt deze heel eenvoudig aanvragen door ons te mailen via deze link, dan zorgen wij dat er zo spoedig mogelijk een papieren exemplaar bij u op de mat valt.

Let op: zolang de voorraad strekt.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mij uitschrijven voor jullie reclame uitingen?

Jammer om u te zien gaan. Uitschrijven voor de digitale nieuwsbrief kan heel eenvoudig via deze link.

Goed om te weten: wij kopen onze adresgegevens jaarlijks in bij de Kamer van Koophandel (KvK) en waarschijnlijk zijn uw adresgegevens door de KvK met ons gedeeld. Als u er zeker van wilt zijn dat u ook in toekomst geen fysieke reclamepost meer ontvangt, verwijzen wij u graag naar de webpagina "Zo krijg je minder ongewenste post, mail en telefoon" van de KvK. 

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik een digitale brochure aanvragen?

Wat leuk dat u een digitale brochure wilt ontvangen!

U kunt deze heel eenvoudig aanvragen door ons te mailen via deze link, dan ontvangt u spoedig een exemplaar in uw mailbox.

Bekijk minder Bekijk meer

Vanaf wanneer kan ik bestellen?

Een deel van ons assortiment kerstpakketten is al beschikbaar en kan besteld worden! Neem alvast een kijkje in onze huidige selectie kerstpakketten.

Goed om te weten: vanaf 1 september is ons volledige assortiment beschikbaar.

Let op: we raden u aan vroeg te bestellen om er zeker van te zijn dat uw gewenste kerstpakketten beschikbaar zijn, aangezien de populaire kerstpakketten vaak begin november al uitverkocht raken.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

U kunt de meeste kerstpakketten in elk gewenst aantal bestellen (zolang de voorraad strekt), tenzij anders vermeld. Het is bij ons dus mogelijk om 1 kerstpakket te bestellen.

Goed om te weten: op de pakkettegel en productpagina van het betreffende kerstpakket staat aangegeven of het mogelijk is om per 1 stuk te bestellen, te herkennen aan het gouden 1+ icoontje. Cadeauartikelen leveren wij in vaste verpakkingseenheden (bijv. 4 tot 250 stuks).

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe werkt KerstcadeauKiezen?

Met KerstcadeauKiezen gunt u uw personeel, klanten en andere relaties een unieke blijk van waardering. Met meer dan 1.500 populaire kerstgeschenken geeft u altijd een origineel én gewenst kerstcadeau!

Voor meer informatie over de werking van KerstcadeauKiezen verwijzen we u graag naar de pagina KerstcadeauKiezen: Hoe werkt het.

Bekijk minder Bekijk meer

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief BTW?

Op de website tonen wij de prijzen zowel inclusief als exclusief BTW. De dominante prijs op de website is de prijs exclusief BTW, de prijs inclusief BTW vindt u daar net onder.

Goed om te weten: de BTW wordt gesplitst in een laag tarief (9%) voor foodproducten en een hoog tarief (21%) voor non-foodproducten en alcohol. In uw winkelwagen wordt zowel de totaalprijs inclusief als exclusief BTW weergegeven. De prijs op de officiële bestelbevestiging is leidend.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik zien welke kerstpakketten op voorraad zijn?

Op onze website tonen wij alle kerstpakketten die nog op voorraad zijn. U kunt zelfs de live voorraad inzien. Mocht een kerstpakket uitverkocht zijn, dan vermelden wij dit duidelijk op de website.

Voor de meest actuele voorraad kijkt u op de pakkettegel in de overzichtspagina of de betreffende pakketpagina achter het groene vinkje: "Nog x op voorraad" of "Nog ruim op voorraad". 

Let op: vanaf half november slinkt onze voorraad zéér snel. Het kan dan helaas voorkomen dat u tijdens het afrekenen van uw winkelwagen een melding krijgt dat uw kerstpakketten niet (meer) besteld kunnen worden. Iemand anders is u dan waarschijnlijk nét voor geweest. Helaas geldt voor het grootste deel van onze kerstpakketten: beschikbaar zolang de voorraad strekt. Wij vragen hiervoor om uw begrip. Om teleurstelling te voorkomen, raden wij u dan ook altijd aan om uw kerstpakketten zo vroeg mogelijk te bestellen. 

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?

U bent het snelst geholpen via de chat op onze website. Deze vindt u op iedere pagina rechtsonder in het scherm. Rudolf, onze digitale assistent, helpt u graag verder en brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Telefonisch kunt u ons uiteraard ook bereiken! Wij zijn gedurende kantoortijden bereikbaar op telefoonnummer 088-5010444.

Liever mailen? Dat kan natuurlijk ook. Stuur uw bericht naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur.

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden vindt u via onderstaande links.

Particuliere klant?
De algemene voorwaarden voor consumenten

Zakelijke klant?
De algemene voorwaarden voor bedrijven

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik het privacy statement vinden?

Uw privacy is onze grootste zorg en hier hechten wij dan ook zeer veel waarde aan. Wij gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens en zorgen voor een veilige verwerking en bescherming daarvan. In de privacyverklaring leggen wij uit welke gegevens wij verzamelen, waarom we dat doen en wat uw rechten zijn.

U vindt de privacyverklaring hier

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik mijn facturen bekijken?

Waar u uw facturen kunt bekijken, hangt af van hoe u heeft besteld.

Heeft u een bestelling geplaatst via uw account?
Om uw facturen te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Facturen" kunt u de betreffende factuur inzien en downloaden. 

Heeft u een bestelling geplaatst als gast?
We verzenden uw factuur mee met de bestelbevestiging die u in uw mailbox kunt vinden. Daar kunt u uw factuur ook downloaden.

Goed om te weten: wanneer uw factuur beschikbaar wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de FAQ Wanneer kan ik mijn factuur voor betaling verwachten?

Bekijk minder Bekijk meer

Meer over algemeen

Over Kerstpakketten.nl
Algemene bestelinformatie
Service en contact

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen