Betalen en factuur

Vragen over betaalmethoden, uw factuur, het toepassen van kortingscodes, of fiscale voordelen bij het bestellen van kerstpakketten? Hier leest u precies hoe u uw (zakelijke) bestelling betaalt, hoe en waar u facturen ontvangt, wat u kunt doen bij eventuele foutmeldingen en welke voordelen misschien voor u gelden. Zo komt u niet voor verrassingen te staan!

Meest gestelde vragen

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar voor al onze klanten: iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa en Sofort. Hiermee betaalt u direct uw bestelling.

Verder kunnen al onze klanten ervoor kiezen om een bestelling vooruit te betalen. U ontvangt direct een factuur maar betaalt deze uiterlijk 2 weken vóór de afleverdatum.

Liever op rekening bestellen?
Dit is alleen mogelijk voor zakelijke klanten in Nederland, na goedkeuring van onze kredietverzekeraar. Uw totale orderwaarde exclusief verzendkosten dient hiervoor minimaal € 1.000,- excl. BTW te zijn. Orders onder deze waarde komen helaas niet in aanmerking om op rekening besteld te worden.

Bekijk minder Bekijk meer

Kan ik op rekening bestellen?

Ja, dat kan. Bestellen op rekening is alleen mogelijk voor zakelijke klanten in Nederland, na goedkeuring van onze kredietverzekeraar. Daarnaast dient uw totale orderwaarde exclusief verzendkosten minimaal € 1.000,- excl. BTW te zijn. Orders die niet aan deze voorwaarden voldoen, komen helaas niet in aanmerking om op rekening besteld te worden.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het betalen?

In dit geval verzoeken we u te controleren of u per e-mail een bestelbevestiging van ons heeft ontvangen. Dit is het teken dat uw bestelling correct bij ons is doorgekomen en dit is leidend. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Heeft u iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort gebruikt als betaalmethode?
U kunt heel eenvoudig controleren of uw bestelling, ondanks de foutmelding, toch is doorgekomen. Dit doet u door bij de door u gekozen betaalmethode te controleren of het bedrag is afgeschreven/gereserveerd. Als dit het geval is, is uw bestelling doorgekomen en kunt u zeer binnenkort een bestelbevestiging in uw mailbox verwachten.

Geen bedrag afgeschreven?
Uw bestelling is niet goed bij ons doorgekomen en dus ook niet geplaatst. We verzoeken u de bestelling nogmaals te plaatsen.

Een andere betaalmethode gebruikt OF blijft de foutmelding aanhouden?
We verzoeken u contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. Zo voorkomen we teleurstellingen! U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf de foutmelding die u te zien kreeg en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Zodra u uw bestelling succesvol heeft afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten een bestelbevestiging in uw mailbox. Dit is het teken dat uw bestelling correct bij ons is doorgekomen en dit is leidend. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Als dit niet het geval is, verzoeken we u één werkdag te wachten. Naar alle waarschijnlijkheid heeft u de bestelbevestiging dan wel in uw mailbox. In verband met drukte kan het voorkomen dat bestelbevestigingen vertraagd worden verstuurd.

Heeft u iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort gebruikt als betaalmethode?
Een extra manier om te controleren of uw bestelling correct is doorgekomen, is door te controleren of het bedrag is afgeschreven van de door u gekozen betaalmethode. Als dit het geval is, is uw bestelling doorgekomen en kunt u zeer binnenkort een bestelbevestiging in uw mailbox verwachten.

Geen bedrag afgeschreven of gereserveerd?
Uw bestelling is niet goed bij ons doorgekomen en dus ook niet geplaatst. We verzoeken u de bestelling nogmaals te plaatsen.

Nog steeds niet zeker of uw bestelling is doorgekomen?
Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen u verder. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. Als u vervolgens uw bestelling plaatst, kiest u voor bestellen via uw account of als gast.

In het volgende scherm ziet u aan de rechterzijde in het scherm het blok "Overzicht bestelling". Onder het subtotaal van uw bestelling vindt u de optie om uw kortingscode toe te voegen. Klik hier op, voer uw persoonlijke kortingscode in en klik op toevoegen. Uw korting wordt direct berekend.

Goed om te weten: uw kortingscode is alleen geldig op onze huisselectie kerstpakketten

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik mijn facturen bekijken?

Waar u uw facturen kunt bekijken, hangt af van hoe u heeft besteld.

Heeft u een bestelling geplaatst via uw account?
Om uw facturen te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Facturen" kunt u de betreffende factuur inzien en downloaden. 

Heeft u een bestelling geplaatst als gast?
We verzenden uw factuur mee met de bestelbevestiging die u in uw mailbox kunt vinden. Daar kunt u uw factuur ook downloaden.

Goed om te weten: wanneer uw factuur beschikbaar wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de FAQ Wanneer kan ik mijn factuur voor betaling verwachten?

Bekijk minder Bekijk meer

Meer over betalen en factuur

Betaalmethoden en voorwaarden
Facturen en BTW
Problemen met betaling

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen