Adresgegevens en huis-aan-huis levering

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik het bezorg- of factuuradres van een lopende bestelling wijzigen?

In verband met foutgevoeligheid van het wijzigen van bezorg- en factuuradressen van lopende bestellingen, willen wij u verzoeken telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zo voorkomen we teleurstellingen. Gedurende kantoortijden zijn wij bereikbaar op 088-5010444.

Let op: het wijzigen van het bezorg- of factuuradres kan tot uiterlijk twee weken voor het gekozen bezorgmoment. Daarna wordt uw bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst. Zie voor meer informatie de FAQ Wanneer wordt mijn bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst?

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik kerstpakketten naar meerdere verschillende adressen (huis-aan-huis) verzenden?

Om uw kerstpakketten naar meerdere verschillende adressen te verzenden, heeft u een account bij ons nodig. Geen account? Maak hier in twee stappen uw account aan.

Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. Als u vervolgens uw bestelling plaatst, kiest u voor bestellen via uw account.

In het scherm dat vervolgens verschijnt, vult u uw gegevens in. Als u nu op doorgaan klikt, komt u in het scherm waar u de bezorginformatie in kunt vullen. Kies hier voor de optie "Ik wil de pakketten op privé adressen bezorgen". Nadat u de bestelling succesvol heeft afgerond, ontvangt u van ons per mail een bestelbevestiging en een Excel-template voor de afleveradressen.

Goed om te weten: om uw bestelling compleet te maken, verzoeken we u het template volledig ingevuld per mail aan ons retourneren (info@kerstpakketten.nl). Zodra we het ingevulde template van u retour hebben ontvangen, bieden we uw kerstpakketten ter bezorging aan bij Groenbezorgen/DHL.

Let op: wij bieden u de mogelijkheid uw kerstpakketten thuis te laten bezorgen bij uw personeel, klanten en andere relaties. De verantwoordelijkheid voor het risico op schade/breuk/overschrijding levertermijn/verlies van de kerstpakketten als gevolg van uw keuze voor huis-aan-huis levering rust bij u als opdrachtgever. Wij raden u dan ook altijd aan uw bestelling te verzenden middels palletzending naar één adres. Meer informatie over ons advies voor palletzending leest u in de FAQs Waarom zijn de verzendkosten zo hoog bij kleine aantallen kerstpakketten? en Waarom zou ik mijn (kleine) bestelling op een pallet laten bezorgen?

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik weten over huis-aan-huis levering van kerstpakketten?

Als extra service bieden wij huis-aan-huis levering van uw kerstpakketten aan. U plaatst uw bestelling, geeft de verschillende adressen aan ons door, wij stellen uw order samen en bieden deze ter bezorging aan bij de externe pakketbezorgingsdienst (Groenbezorgen/DHL). Een aantal zaken zijn belangrijk om vooraf te weten:

  • Om gebruik te maken van de huis-aan-huis verzendoptie heeft u een account bij ons nodig. Maak hier in twee stappen uw account aan.

  • De verzendkosten bedragen slechts € 10,- excl. btw per pakket bezorgd in Nederland.

  • Nadat u de bestelling succesvol heeft geplaatst, ontvangt u van ons per mail een bestelbevestiging en een Excel-template voor de afleveradressen. Om uw bestelling af te ronden, vragen we u het template ingevuld per mail aan ons te retourneren (info@kerstpakketten.nl).

  • Zodra de bestelling is afgerond, dragen wij uw kerstpakketten over aan een externe pakketbezorgingsdienst.

  • De verantwoordelijkheid voor het risico op schade/breuk/overschrijding levertermijn/verlies van de kerstpakketten als gevolg van uw keuze voor huis-aan-huis levering rust bij u als opdrachtgever.

Let op: hoewel wij u de mogelijkheid bieden uw kerstpakketten thuis te laten bezorgen bij uw personeel, klanten en andere relaties, raden wij u altijd aan uw bestelling te verzenden middels palletzending naar één adres. Meer informatie over ons advies voor palletzending leest u in de FAQs Waarom zijn de verzendkosten zo hoog bij kleine aantallen kerstpakketten? en Waarom zou ik mijn (kleine) bestelling op een pallet laten bezorgen?

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik een kerstpakket naar een ander adres dan factuuradres verzenden?

Een kerstpakket verzenden naar een ander adres dan het factuuradres gaat heel eenvoudig. Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. Als u vervolgens uw bestelling plaatst, kiest u voor bestellen via uw account of als gast. 

Bestelt u via uw account?
In het volgende scherm vult u uw gegevens in. Hier kunt u het factuuradres aanpassen. Klikt u vervolgens op doorgaan, dan kunt u het bezorgadres aanpassen via de knop "Wijzig bezorgadres". In het pop-up venster kunt u via de gouden knop "+ Nieuw adres" een nieuw adres toevoegen, welke u vervolgens kunt selecteren. Uw kerstpakketten zullen nu op het zojuist aangemaakte adres geleverd worden.

Bestelt u als gast?
In het volgende scherm vult u uw eigen gegevens in. Onderaan de pagina vindt u de mogelijkheid om een ander bezorgadres dan factuuradres te kiezen. Klik hierop. Vervolgens verschijnt een nieuw invulveld voor de bezorggegevens van uw bestelling. Vul hier de gegevens van het bezorgadres in en klik op doorgaan. U zal uw factuur nu zelf ontvangen en de kerstpakketten zullen op het bezorgadres geleverd worden.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat gebeurt er met huis-aan-huis kerstpakketten als geadresseerde niet thuis is?

Geen zorgen! Uw kerstpakket wordt behandeld als 'normaal' pakketje. Als de geadresseerde op het moment van bezorging niet thuis is, kunnen er drie dingen gebeuren:

  1. Het kerstpakket wordt voor een tweede keer ter ontvangst aangeboden,
  2. Het kerstpakket wordt naar het dichtstbijzijnde DHL punt gebracht, óf
  3. Er wordt door de bezorger gehoor gegeven aan een niet-thuis notitie wanneer geadresseerde deze ooit heeft gedeeld met Groenbezorgen/DHL (bijvoorbeeld: "Niet thuis? Leg het pakket aub onder de overkapping"). 

Voor de meest actuele informatie over huis-aan-huis leveringen, verzoeken wij u of geadresseerden om de Track & Trace in de gaten te houden.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik kerstpakketten naar meerdere zakelijke adressen verzenden (≥2 kerstpakketten per adres)?

Om uw kerstpakketten naar meerdere zakelijke adressen (bedrijfslocaties) te verzenden, bieden we u een aantal opties.

Let op: wij leveren uw bestelling franco huis bij een orderwaarde vanaf €1.000,- excl. btw per afleveradres in Nederland, vanaf €1.500,- excl. btw per afleveradres in België en in overleg per afleveradres in Duitsland. Houd hier alstublieft rekening mee bij het plaatsen van uw bestellingen.

1. Plaats een bestelling per locatie en wijzig per bestelling het bezorgadres (aanbevolen)
Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. Als u vervolgens uw bestelling plaatst, kiest u voor bestellen via uw account of als gast. In beide gevallen kunt u een ander bezorgadres opgeven dan het factuuradres. Hoe u dit doet, leest u in de FAQ Hoe kan ik een kerstpakket naar een ander adres dan factuuradres verzenden?. Herhaal dit proces voor al uw bedrijfslocaties en wij zorgen dat uw kerstpakketten tijdig op de juiste plaats worden geleverd. U ontvangt een factuur per bedrijfslocatie. Liever één verzamelfactuur voor alle locaties? Kies dan voor optie 2. 

Goed om te weten: als u via uw account bestellingen plaatst, kunt u tussen de bestelprocessen heel eenvoudig van bezorgadres wisselen. Bezorgadressen kunt u zowel van te voren toevoegen aan uw account (zie Hoe wijzig ik het bezorg- en factuuradres in mijn account?) als gedurende het bestelproces (zie Hoe kan ik een kerstpakket naar een ander adres dan factuuradres verzenden?).

2. Stuur uw bestellijst per e-mail naar ons door
Kies eerst uw kerstpakketten in onze webshop en noteer de pakketnamen en bijbehorende aantallen per locatie. Download hier de template 'Bestellijst meerdere zakelijke adressen’. Volg de aanwijzingen op de template en vul het volledig in. Via deze optie kunt u eenvoudig kiezen hoe u gefactureerd wordt: één verzamelfactuur óf een factuur per locatie. We ontvangen de ingevulde template graag per e-mail retour op info@kerstpakketten.nl. Onze klantenservice zal na ontvangst van uw e-mail binnen één werkdag contact met u opnemen om uw bestelling af te ronden. 

3. Neem voordat u bestelt telefonisch contact met ons op
Kies eerst uw kerstpakketten in onze webshop en noteer de pakketnamen en bijbehorende aantallen per locatie. Neem vervolgens telefonisch contact met ons op via 088-5010444. Onze klantenservice helpt u graag bij het plaatsen van de verschillende bestellingen en het invullen van de juiste gegevens en adressen per locatie.

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat.
Deze vindt u op iedere pagina rechtsonder in het scherm.

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen