Account en gegevens

Beheer eenvoudig uw klantaccount bij Kerstpakketten.nl. Hier leest u hoe u een nieuw account aanmaakt, veilig inlogt, uw persoonlijke gegevens wijzigt en wat u kunt doen bij problemen met inloggen of uw account. Informatie over uw persoonlijke omgeving, overzichtelijk op één plek!

Meest gestelde vragen

Hoe maak ik een account aan?

Een account aanmaken doet u heel eenvoudig zelf. Op iedere pagina op onze website ziet u rechtsboven in het scherm de knop "Account". Als u hierop klikt, wordt u naar de inlogpagina geleid. Klik vervolgens aan de rechterzijde van het scherm op de gouden knop met "Maak een account aan". Kies of u een zakelijk of particulier account aan wilt maken.

Doorloop vervolgens de stappen en vul de gevraagde gegevens in. Klik op "Account aanmaken". Uw account is direct klaar voor gebruik!

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe wijzig ik gegevens in mijn account?

Om uw gegevens te wijzigen, logt u in via de knop "Account" rechtsboven in het scherm. Na het invullen van uw e-mailadres klikt u op de knop "Inloggen", voert u uw wachtwoord in en klikt u nogmaals op "Inloggen". U bent nu ingelogd en uw persoonlijke accountpagina verschijnt in beeld.

Links in het scherm ziet u een keuzemenu. Via "Gegevens & voorkeuren" kunt u gegevens en uw wachtwoord wijzigen. Via "Adressen" in het keuzemenu kunt u desgewenst adressen wijzigen en toevoegen. Sla voordat u de pagina verlaat de gewijzigde gegevens op via de groene knop onderin het scherm!

Let op: gegevens- en adreswijzigingen in uw account zijn niet van toepassing op reeds geplaatste bestellingen. Neem telefonisch contact met ons op als u een adreswijziging wil doorvoeren voor een lopende bestelling.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mijn wachtwoord herstellen als ik deze vergeten ben?

Om uw wachtwoord te herstellen, verwijzen we u graag naar de pagina Wachtwoord vergeten?. Voer uw e-mailadres in als deze nog niet ingevuld is en klik op "Wachtwoord herstellen". Als het door u opgegeven e-mailadres bekend is in ons systeem ontvangt u binnen enkele minuten een herstelmail. Volg de aanwijzingen in de mail en uw wachtwoord is hersteld.

Geen herstelmail ontvangen?
Controleer de reclame- of spam map van uw mailbox.

Nog steeds niets gevonden?
Wellicht heeft u in het verleden een ander e-mailadres gebruikt om bij ons in te loggen. We raden u aan een aantal mogelijke e-mailadressen te proberen.

Nog niet verder gekomen?
Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag me u mee.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik inloggen?

Inloggen doet u heel eenvoudig via onze website. Op iedere pagina op onze website ziet u rechtsboven in het scherm de knop "Account". Als u hierop klikt, wordt u naar de inlogpagina geleid. Vul uw e-mailadres in aan de linkerzijde van het scherm. Als u vervolgens op de knop "Inloggen" klikt, verschijnt het invulveld voor uw wachtwoord. Voer uw wachtwoord in en klik weer op de knop "Inloggen". U bent nu ingelogd. Via het "Account" icoon rechtsboven in het scherm kunt u uw persoonlijke accountpagina bekijken.

Problemen bij het inloggen?
We verwijzen u graag naar de klantenservice pagina Problemen met account.

Bekijk minder Bekijk meer

Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

Nee, het is ook mogelijk om uw kerstpakketten als gast te bestellen.

Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. U kunt ervoor kiezen uw winkelwagen te bekijken en eventueel aanpassingen te maken, of u kunt direct uw bestelling plaatsen. Kies in het scherm dat nu verschijnt voor "Afrekenen als gast". Vul nu simpelweg de gevraagde informatie in, geef het gewenste bezorgmoment aan, kies een betaalmethode en klik op afrekenen. De bestelling is geplaatst als u een bestelbevestiging ontvangt in uw mailbox.

Let op: door drukte kan het even duren voordat de bestelbevestiging in uw mailbox verschijnt. Controleer ook de reclame- en spam map van uw mailbox.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe wijzig ik het bezorg- en factuuradres in mijn account?

Om het bezorg- en factuuradres in uw account te wijzigen, logt u in via de knop "Account" rechtsboven in het scherm. Na het invullen van uw e-mailadres klikt u op de knop "Inloggen", voert u uw wachtwoord in en klikt u nogmaals op "Inloggen". U bent nu ingelogd en uw persoonlijke accountpagina verschijnt in beeld.

Links in het scherm ziet u een keuzemenu. Via "Adressen" kunt u adressen wijzigen en toevoegen. Tijdens uw volgende bestelling kiest u heel eenvoudig uit uw opgeslagen adressen. Ook geeft u het hier aan als u een afwijkend factuuradres wil opgeven.

Let op: adreswijzigingen die u hier doorvoert zijn niet van toepassing op lopende bestellingen. Neem telefonisch contact met ons op als u een adreswijziging wil doorvoeren voor een lopende bestelling.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe wijzig ik het e-mailadres in mijn account?

Uw e-mailadres is voor ons het ankerpunt van al uw overige gegevens. Zodoende is het momenteel helaas niet mogelijk om uw e-mailadres zelf aan te passen in uw account.

Uiteraard kunnen wij dit wel voor u doen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik inloggen als mijn e-mailadres niet wordt herkend?

We raden u in eerste instantie aan om uw wachtwoord te herstellen. Om uw wachtwoord te herstellen, verwijzen we u graag naar de pagina Wachtwoord vergeten?. Voer uw e-mailadres in als deze nog niet ingevuld is en klik op "Wachtwoord herstellen".

Als het door u opgegeven e-mailadres bekend is in ons systeem ontvangt u binnen enkele minuten een herstelmail. Volg de aanwijzingen in de mail en uw wachtwoord is hersteld.

Geen herstelmail ontvangen?
Controleer de reclame- of spam map van uw mailbox.

Nog steeds niets gevonden?
Wellicht heeft u in het verleden een ander e-mailadres gebruikt om bij ons in te loggen. We raden u aan een aantal mogelijke e-mailadressen te proberen.

Nog niet verder gekomen?
Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag me u mee.

Bekijk minder Bekijk meer

Ik heb geen registratiebevestiging ontvangen. Wat nu?

Niets aan de hand! Uw Kerstpakketten.nl account is na registratie direct klaar voor gebruik. Log simpelweg in met uw e-mailadres en wachtwoord en uw accountpagina verschijnt in beeld. 

Bekijk minder Bekijk meer

Meer over account en gegevens

Account aanmaken en inloggen
Account en gegevens wijzigen
Persoonlijke korting
Problemen met account

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen