Status en bestelbevestiging

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Zodra u uw bestelling succesvol heeft afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten een bestelbevestiging in uw mailbox. Dit is het teken dat uw bestelling correct bij ons is doorgekomen en dit is leidend. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Als dit niet het geval is, verzoeken we u één werkdag te wachten. Naar alle waarschijnlijkheid heeft u de bestelbevestiging dan wel in uw mailbox. In verband met drukte kan het voorkomen dat bestelbevestigingen vertraagd worden verstuurd.

Heeft u iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort gebruikt als betaalmethode?
Een extra manier om te controleren of uw bestelling correct is doorgekomen, is door te controleren of het bedrag is afgeschreven van de door u gekozen betaalmethode. Als dit het geval is, is uw bestelling doorgekomen en kunt u zeer binnenkort een bestelbevestiging in uw mailbox verwachten.

Geen bedrag afgeschreven of gereserveerd?
Uw bestelling is niet goed bij ons doorgekomen en dus ook niet geplaatst. We verzoeken u de bestelling nogmaals te plaatsen.

Nog steeds niet zeker of uw bestelling is doorgekomen?
Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen u verder. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik geen bestelbevestiging heb ontvangen?

Geen zorgen! In verband met drukte kan het voorkomen dat bestelbevestigingen vertraagd worden verstuurd. Wij verzoeken u één werkdag te wachten. Naar alle waarschijnlijkheid heeft u de bestelbevestiging dan wel in uw mailbox. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Besteld via uw account?
Om te controleren of uw bestelling correct bij ons is doorgekomen, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u controleren of uw bestelling bij ons is doorgekomen.

Besteld als gast OF na één werkdag nog geen bestelbevestiging in uw mailbox en uw reclame- of spam map?
Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag met u mee. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?

Hoe u de voortgang van uw bestelling kunt volgen, hangt af van hoe u heeft besteld.

Heeft u een bestelling geplaatst via uw account?
Om de status van uw bestelling te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u de status van uw bestelling inzien.

Heeft u een bestelling geplaatst als gast?
Als u als gast heeft besteld en benieuwd bent naar de status van uw bestelling, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Onze digitale assistent helpt u graag verder en brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Goed om te weten: zodra wij zijn gestart met het klaarmaken van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met een status update. U kunt dit bericht 2 weken tot 2 dagen voor het bezorgmoment verwachten. Wanneer uw bestelling vervolgens naar u onderweg is, ontvangt u van ons een mail met de Track & Trace link. Deze mail ontvangt u uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag. Via de Track & Trace kunt u uw zending volgen.

Let op: wij verzenden onze kerstpakketten vanuit meerdere magazijnen in Nederland. Hierdoor kan het voorkomen dat u voor één bestelling meerdere Track & Traces ontvangt.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mijn bestelling volgen via Track & Trace?

Zodra uw bestelling naar u onderweg is, ontvangt u van ons een e-mail met de Track & Trace link. Deze mail ontvangt u uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag. Via de bijgevoegde Track & Trace kunt u uw bestelling volgen.

Goed om te weten: wij verzenden onze kerstpakketten vanuit meerdere magazijnen in Nederland. Hierdoor kan het voorkomen dat u voor één bestelling meerdere Track & Traces ontvangt.

Benieuwd naar de status van uw bestelling?
Hiervoor verwijzen we u graag naar de FAQ Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen