Bestellen

Van het samenstellen van uw perfecte kerstpakket en het aanvragen van een offerte tot het plaatsen van de bestelling en wijzigingen: ontdek stapsgewijs alles over het bestelproces, de beschikbaarheid, zelf samenstellen en advies op maat. Zo bestelt u snel en makkelijk uw ideale kerstcadeau!

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen gaat heel eenvoudig. Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. U kunt ervoor kiezen uw winkelwagen te bekijken en eventueel aanpassingen te maken, of u kunt direct uw bestelling plaatsen.

Als u de bestelling plaats met uw account gaat het bestellen nog sneller omdat we uw gegevens al hebben. Als u de bestelling plaatst als gast vult u simpelweg de gevraagde informatie in, geeft u het gewenste bezorgmoment aan, kiest u een betaalmethode en klikt u op afrekenen.

De bestelling is geplaatst als u een bestelbevestiging ontvangt in uw mailbox.

Let op: door drukte kan het even duren voordat u de bestelbevestiging in uw mailbox ontvangt. Controleer ook de reclame- en spam map van uw mailbox.

Bekijk minder Bekijk meer

Kan ik mijn kerstpakketten zelf samenstellen?

Ja, u kunt bij ons geheel naar eigen wens en idee uw kerstpakketten samenstellen. Zelf samenstellen is mogelijk vanaf 100 identieke kerstpakketten met een minimale totale orderwaarde exclusief verzendkosten van € 2.500,- excl. BTW. Bij lagere aantallen en orderwaarden is samenstellen van kerstpakketten helaas niet mogelijk.

Onze specialisten helpen u graag bij het samenstellen van een uniek kerstpakket voor uw personeel. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wilt u de artikelen eerst zien voordat u een keuze maakt?
Zeer begrijpelijk! U bent van harte welkom in onze showroom waar u samen met een specialist zelf alle artikelen kunt zien, vasthouden en uitzoeken. Voor een bezoek aan onze showroom verzoeken wij u eerst telefonisch een afspraak te maken.

Let op: onze showroom is geopend tot 1 november 2025.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Een offerte op maat aanvragen voor kerstpakketten gaat heel eenvoudig en kan op verschillende manieren.

Een offerte op maat aanvragen voor één soort kerstpakket?
Zodra u een kerstpakket naar wens heeft gevonden, ziet u op de pakketpagina - als u iets naar beneden scrollt - aan de rechterkant van het scherm het kopje "Direct een offerte aanvragen?" Daaronder vindt u een invulformulier waar u uw gegevens kunt achterlaten. In het invulveld "bericht" kunt u eventuele specifieke wensen of vragen met betrekking tot uw offerte achterlaten. Klik op "Verzenden" en u ontvangt binnen één werkdag een offerte op maat in uw mailbox.

Eén offerte op maat aanvragen voor meerdere verschillende kerstpakketten?
Dat kan ook! Vul op de pakketpagina's van de door u gewenste kerstpakketten het aantal kerstpakketten in waarvoor u een offerte wilt ontvangen. Het juiste aantal ingevuld? Klik dan op de gouden knop "Offerte". U krijgt nu een pop-up venster te zien. Kies hier voor de middelste optie "Ik wil voor verschillende kerstpakketten een offerte". De kerstpakketten worden nu aan uw offertelijst toegevoegd. Herhaal dit proces voor alle kerstpakketten die u op de offerte wilt ontvangen. U kunt uw offertelijst op ieder moment inzien door op de knop "Offerte" te klikken, rechtsboven in het scherm. Hier kunt u vervolgens ook uw offerte aanvragen. Vul daarvoor uw gegevens in aan de rechterkant van het scherm. In het invulveld "bericht" kunt u eventuele specifieke wensen of vragen met betrekking tot uw offerte achterlaten. Klik op "Offerte aanvragen" en uw offerte op maat verschijnt binnen één werkdag in uw mailbox.

Liever telefonisch uw offerte op maat aanvragen?
Dat kan uiteraard ook gewoon! Ons verkoopteam staat voor u klaar en is tijdens kantoortijden bereikbaar via telefoonnummer 088-5010444.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik zien welke producten in een kerstpakket zitten?

De producten in de kerstpakketten kunt u heel overzichtelijk bekijken. Ga hiervoor naar de pakketpagina van het gewenste kerstpakket. Klik aan de rechterzijde van de pagina op "+ Toon de gehele inhoud" of scroll een klein stukje naar beneden.

Vervolgens vindt u aan de linkerzijde van het scherm het aantal producten in het betreffende pakket en de volledige productlijst, inclusief productspecificaties.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik snel en gericht zoeken naar kerstpakketten?

De makkelijkste manier om gericht te zoeken naar kerstpakketten is door gebruik te maken van de chat op de website. Rudolf, onze digitale assistent, weet precies welke producten in onze kerstpakketten zitten en kan u zodoende uitstekend adviseren.

Liever zelf even rondneuzen?
Via de zoekfunctie kunt u heel eenvoudig zoeken naar specifieke producten of thema's. Klik simpelweg op de knop "Zoeken" rechtsboven in het scherm. Typ vervolgens het product in waar u naar op zoek bent en klik op "Zoek". Hier vindt u alle pakketten die voldoen aan uw zoekterm.

Liever zoeken in een brede selectie die voldoet aan uw vereisten?
In onze webshop kunt u heel eenvoudig kerstpakketten filteren die aansluiten op uw behoeften. Ga naar onze webshop en klik rechtsboven in het scherm op de gouden knop "Filteren". Selecteer hier uw filters en klik onderin op "Pas filters toe".

Bent u nog in twijfel en doet u liever eerst even inspiratie op?
Op onze home pagina vindt u populaire kerstpakketten op categorie. Als u met uw muis over de knop "Kerstpakketten" bovenin het scherm zweeft, verschijnt er een keuzemenu in beeld. Daar ziet u nog meer leuke kerstpakketten thema's, voor ieder wat wils!

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen bij een foutmelding tijdens het bestellen?

Als u een foutmelding krijgt tijdens het bestellen, vragen we u direct contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. Zo voorkomen we teleurstellingen!

U bent het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf de foutmelding die u te zien kreeg en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

In verband met foutgevoeligheid van het wijzigen van lopende bestellingen, willen wij u verzoeken telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zo voorkomen we teleurstellingen. Gedurende kantoortijden zijn wij bereikbaar op 088-5010444. 

Let op: het wijzigen van uw bestelling kan tot uiterlijk twee weken voor het gekozen bezorgmoment. Daarna wordt uw bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst. Zie voor meer informatie de FAQ Wanneer wordt mijn bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst?

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik geen bestelbevestiging heb ontvangen?

Geen zorgen! In verband met drukte kan het voorkomen dat bestelbevestigingen vertraagd worden verstuurd. Wij verzoeken u één werkdag te wachten. Naar alle waarschijnlijkheid heeft u de bestelbevestiging dan wel in uw mailbox. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Besteld via uw account?
Om te controleren of uw bestelling correct bij ons is doorgekomen, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u controleren of uw bestelling bij ons is doorgekomen.

Besteld als gast OF na één werkdag nog geen bestelbevestiging in uw mailbox en uw reclame- of spam map?
Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag met u mee. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Meer over bestellen

Bestelling plaatsen
Zelf samenstellen en personaliseren
Offertes
Advies en hulp bij kiezen
Voorraadstatus en beschikbaarheid
Bestelling wijzigen en annuleren
Status en bestelbevestiging

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen