Klachten

Niet helemaal tevreden over uw kerstpakket of levering? Dan doen wij er alles aan om dit zo snel en zorgvuldig mogelijk, in goed overleg met u op te lossen! Hier vindt u hoe u eenvoudig een klacht indient over uw bestelling of levering, en wat u kunt verwachten van onze klantenservice. Wij staan voor u klaar om een passende oplossing te vinden.

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mij uitschrijven voor jullie reclame uitingen?

Jammer om u te zien gaan. Uitschrijven voor de digitale nieuwsbrief kan heel eenvoudig via deze link.

Goed om te weten: wij kopen onze adresgegevens jaarlijks in bij de Kamer van Koophandel (KvK) en waarschijnlijk zijn uw adresgegevens door de KvK met ons gedeeld. Als u er zeker van wilt zijn dat u ook in toekomst geen fysieke reclamepost meer ontvangt, verwijzen wij u graag naar de webpagina "Zo krijg je minder ongewenste post, mail en telefoon" van de KvK. 

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik als particuliere klant terecht met mijn klacht?

Allereerst, onze welgemeende excuses! We zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk op te lossen.

Hiervoor verzoeken we u uw klacht zo spoedig mogelijk aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding en proberen we in overleg met u tot een gepaste oplossing komen.

Uiteindelijk toch niet tevreden met de oplossing?
Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees ODR Platform.

Let op: alleen particuliere klanten kunnen terecht bij het Europees ODR Platform. Zakelijke klanten verwijzen wij graag door naar de FAQ Waar kan ik als zakelijke klant terecht met mijn klacht?

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik als zakelijke klant terecht met mijn klacht?

Allereerst, onze welgemeende excuses! We zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk op te lossen.

Hiervoor verzoeken we u uw klacht zo spoedig mogelijk aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding en proberen we in overleg met u tot een gepaste oplossing komen.

Uiteindelijk toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u uw klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org.

Let op: alleen zakelijke klanten kunnen terecht bij Thuiswinkel.org. Particuliere klanten verwijzen wij graag door naar de FAQ Waar kan ik als particuliere klant terecht met mijn klacht?

Bekijk minder Bekijk meer

Wat kan ik doen als een deel van mijn kerstpakketten (nog) niet is geleverd?

Wat u kunt doen als een deel van uw kerstpakketten (nog) niet is geleverd, hangt af van de situatie. 

Heeft u verschillende kerstpakketten besteld en is een deel daarvan (nog) niet geleverd?
U hoeft zich waarschijnlijk nog geen zorgen te maken. De kans bestaat dat uw bestelling uit meerdere magazijnen komt. Hierdoor wordt uw bestelling in meerdere delen bij u bezorgd. De rest van uw bestelling is dan waarschijnlijk naar u onderweg! U ontvangt voor de verschillende delen ook verschillende Track & Traces. We doen er alles aan om alle Track & Traces tijdig naar u te mailen.

Heeft u één soort kerstpakketten besteld en is een deel daarvan (nog) niet geleverd?
We verzoeken u in dat geval grondig te controleren of het aantal kerstpakketten op de bijgeleverde vrachtbrief overeenkomt met het aantal kerstpakketten dat u besteld heeft. Als de aantallen van elkaar afwijken, dient u dit duidelijk te (laten) vermelden op de vrachtbrief, óók op de kopie van de chauffeur. Daarnaast vragen we u zo snel mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 088-5010444.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat kan ik doen als kerstpakketten beschadigd geleverd zijn?

Allereerst, onze welgemeende excuses. Wij streven er altijd naar uw kerstpakketten met de grootste zorg bij u af te leveren. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er toch een product beschadigd raakt tijdens de bezorging. Hoewel wij dit ten zeerste betreuren, vragen wij om uw begrip. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk, in goed overleg met u op te lossen.

We vragen u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf uw klacht en voeg een foto toe van de beschadigde producten. Onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat kan ik doen als ik verkeerde kerstpakketten ontvangen heb?

Allereerst, onze welgemeende excuses. Wij streven er altijd naar uw kerstpakketten met de grootste zorg bij u af te leveren. Dit blijft natuurlijk mensenwerk, en helaas sluipt er wel eens een foutje in. Hoewel wij dit ten zeerste betreuren, vragen wij om uw begrip. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk, in goed overleg met u op te lossen.

We vragen u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf uw klacht en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat kan ik doen als ik te weinig kerstpakketten ontvangen heb?

Wat u kunt doen als u te weinig kerstpakketten ontvangen heeft, hangt af van de situatie. 

Heeft u verschillende kerstpakketten besteld en heeft u een deel daarvan (nog) niet ontvangen?
U hoeft zich waarschijnlijk nog geen zorgen te maken. De kans bestaat dat uw bestelling uit meerdere magazijnen komt. Hierdoor wordt uw bestelling in meerdere delen bij u bezorgd. De rest van uw bestelling is dan waarschijnlijk naar u onderweg! U ontvangt voor de verschillende delen ook verschillende Track & Traces. We doen er alles aan om alle Track & Traces tijdig naar u te mailen, uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag

Heeft u één soort kerstpakketten besteld en heeft u een deel daarvan (nog) niet ontvangen?
We verzoeken u in dat geval grondig te controleren of het aantal kerstpakketten op de bijgeleverde vrachtbrief overeenkomt met het aantal kerstpakketten dat u besteld heeft. Als de aantallen van elkaar afwijken, dient u dit duidelijk te (laten) vermelden op de vrachtbrief, óók op de kopie van de chauffeur. Daarnaast vragen we u zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 1 werkdag telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via 088-5010444.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat kan ik doen als mijn kerstpakketten te laat zijn geleverd?

Allereerst, onze welgemeende excuses. December is voor pakketbezorgingsdiensten traditiegetrouw de drukste maand van het jaar. Helaas komt het daarom wel eens voor dat kerstpakketten later worden geleverd dan oorspronkelijk gecommuniceerd. Hoewel wij dit ten zeerste betreuren, vragen wij om uw begrip. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk, in goed overleg met u op te lossen.

Verwacht u (een) kerstpakket(ten) via DHL/Groenbezorgen en was u niet aanwezig op moment van levering?
Uw kerstpakket wordt behandeld als 'normaal' pakketje. Als u op het moment van leveren niet thuis was, kunnen er twee dingen gebeuren:

  1. Uw kerstpakket wordt voor een tweede keer ter ontvangst aangeboden, óf
  2. Uw kerstpakket wordt naar het dichtstbijzijnde DHL punt gebracht.

Voor de meest actuele informatie over uw levering, verzoeken wij u uw Track & Trace in de gaten te houden.

Verwacht u uw kerstpakketten op een pallet?
Onze transporteur informeert ons ruim op tijd als een oorspronkelijk bezorgmoment door omstandigheden gewijzigd moet worden. Hierover zullen wij u altijd direct informeren. Door overmacht kan het helaas voorkomen dat er tijdens het transport van uw kerstpakketten iets fout gaat. Zodra wij hierover zijn geïnformeerd door onze transporteur, brengen wij u hierover direct op de hoogte.

Wenst u toch uw klacht met ons te delen?
Dat begrijpen wij maar al te goed. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf uw klacht en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Meer over klachten

Product- en leveringsklachten
Klacht indienen en afhandeling

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen