Bestelling plaatsen

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Een bestelling plaatsen gaat heel eenvoudig. Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. U kunt ervoor kiezen uw winkelwagen te bekijken en eventueel aanpassingen te maken, of u kunt direct uw bestelling plaatsen.

Als u de bestelling plaats met uw account gaat het bestellen nog sneller omdat we uw gegevens al hebben. Als u de bestelling plaatst als gast vult u simpelweg de gevraagde informatie in, geeft u het gewenste bezorgmoment aan, kiest u een betaalmethode en klikt u op afrekenen.

De bestelling is geplaatst als u een bestelbevestiging ontvangt in uw mailbox.

Let op: door drukte kan het even duren voordat u de bestelbevestiging in uw mailbox ontvangt. Controleer ook de reclame- en spam map van uw mailbox.

Bekijk minder Bekijk meer

Vanaf wanneer kan ik bestellen?

Een deel van ons assortiment kerstpakketten is al beschikbaar en kan besteld worden! Neem alvast een kijkje in onze huidige selectie kerstpakketten.

Goed om te weten: vanaf 1 september is ons volledige assortiment beschikbaar.

Let op: we raden u aan vroeg te bestellen om er zeker van te zijn dat uw gewenste kerstpakketten beschikbaar zijn, aangezien de populaire kerstpakketten vaak begin november al uitverkocht raken.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat is de minimale bestelhoeveelheid?

U kunt de meeste kerstpakketten in elk gewenst aantal bestellen (zolang de voorraad strekt), tenzij anders vermeld. Het is bij ons dus mogelijk om 1 kerstpakket te bestellen.

Goed om te weten: op de pakkettegel en productpagina van het betreffende kerstpakket staat aangegeven of het mogelijk is om per 1 stuk te bestellen, te herkennen aan het gouden 1+ icoontje. Cadeauartikelen leveren wij in vaste verpakkingseenheden (bijv. 4 tot 250 stuks).

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe is het retourbeleid geregeld voor de kerstpakketten?

Als consument heeft u het recht om af te zien van aankopen die u via internet doet binnen 14 dagen na ontvangst.

Hoe kan ik een retour aanvragen voor mijn pakket?
U kunt aan ons kenbaar maken dat u van de koop af ziet middels ons model retourformulier (niet verplicht) of een duidelijke verklaring per e-mail naar info@kerstpakketten.nl onder vermelding van 1) uw naam, 2) ordernummer, 3) de reden van retour. 

Let op: aan dit recht zijn voorwaarden verbonden. Voor meer informatie over retourneren verwijzen we u graag naar deze pagina.

Wat gebeurt er na mijn retouraanvraag?
Zodra wij uw melding hebben ontvangen, nemen wij deze in behandeling. We zullen op werkdagen binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding reageren. Na goedkeuring van de melding, heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen. Vergeet niet te controleren hoe u de retour dient te verzenden, meer informatie hierover vindt u hier.

Zakelijk besteld? 
Bovenstaande is niet van toepassing als u zakelijk heeft besteld. In dat geval verwijzen we u graag naar onze Algemene voorwaarden voor bedrijven

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe is de garantie geregeld voor de kerstpakketten?

Op al onze producten is de wettelijke garantie voor consumenten van toepassing. Alle producten dienen te voldoen aan wat u redelijkerwijs mag verwachten.

Vertoont het product gebreken bij normaal gebruik?
Dit lossen wij uiteraard graag met u op. Hiervoor verzoeken we u melding te maken van de gebreken door een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding en proberen we in overleg met u tot een gepaste oplossing te komen.

Zakelijke klant?
Graag verwijzen we u naar onze Algemene voorwaarden voor bedrijven.

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden vindt u via onderstaande links.

Particuliere klant?
De algemene voorwaarden voor consumenten

Zakelijke klant?
De algemene voorwaarden voor bedrijven

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik het privacy statement vinden?

Uw privacy is onze grootste zorg en hier hechten wij dan ook zeer veel waarde aan. Wij gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens en zorgen voor een veilige verwerking en bescherming daarvan. In de privacyverklaring leggen wij uit welke gegevens wij verzamelen, waarom we dat doen en wat uw rechten zijn.

U vindt de privacyverklaring hier

Bekijk minder Bekijk meer

Kan ik verschillende kerstpakketten bestellen in één bestelling?

Ja, het is mogelijk om een combinatie te maken van verschillende kerstpakketten. Voeg simpelweg alle gewenste kerstpakketten toe aan uw winkelwagen. Vanuit uw winkelwagen kunt u de bestelling plaatsen.

Let op: bepaalde kerstpakketten zijn vanaf 1 stuk te bestellen, anderen per 5 stuks. De minimale bestelhoeveelheid van een kerstpakket staat aangegeven op de pakkettegel en productpagina van het betreffende kerstpakket, te herkennen aan het gouden 1+ óf 5+ icoontje. 

Goed om te weten: het is mogelijk dat de door u geselecteerde kerstpakketten uit verschillende magazijnen komen. Het gevolg hiervan kan zijn dat uw kerstpakketten op meerdere momenten op de bezorgdag bij u aankomen. Dit zullen wij helder met u communiceren. U betaalt hiervoor nooit dubbele verzendkosten.

Bekijk minder Bekijk meer

Kan ik bestellen zonder in te loggen?

Ja, het is mogelijk om als gast kerstpakketten te bestellen. Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. U kunt ervoor kiezen uw winkelwagen te bekijken en eventueel aanpassingen te maken, of u kunt direct uw bestelling plaatsen.

Kies in het scherm dat vervolgens verschijnt voor "Afrekenen als gast". Vul nu simpelweg de gevraagde informatie in, geef het gewenste bezorgmoment aan, kies een betaalmethode en klik op afrekenen.

De bestelling is geplaatst als u een bestelbevestiging ontvangt in uw mailbox.

Let op: door drukte kan het even duren voordat u de bestelbevestiging in uw mailbox ontvangt. Controleer ook de reclame- en spam map van uw mailbox.

Bekijk minder Bekijk meer

Kan ik als particulier kerstpakketten bestellen?

Ja, dat kan. U bent van harte welkom!

Speciaal voor particulieren bieden wij kerstpakketten aan die u per stuk kunt bestellen. Hiermee bestelt u alleen wat u nodig heeft en kunt u ieder kerstpakket volledig afstemmen op de wensen en interesses van de ontvanger. Met de persoonlijke waardering die u dan geeft, maakt u gegarandeerd een blijvende indruk op uw relaties. Ideaal!

U kunt uw bestelling betalen via iDEAL, Mastercard, Creditcard, Bancontact, Visa, Sofort en vooruitbetalen.

Let op: de dominante prijs op de website is exclusief BTW, de prijs inclusief BTW vindt u daar net onder.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik snel en gericht zoeken naar kerstpakketten?

De makkelijkste manier om gericht te zoeken naar kerstpakketten is door gebruik te maken van de chat op de website. Rudolf, onze digitale assistent, weet precies welke producten in onze kerstpakketten zitten en kan u zodoende uitstekend adviseren.

Liever zelf even rondneuzen?
Via de zoekfunctie kunt u heel eenvoudig zoeken naar specifieke producten of thema's. Klik simpelweg op de knop "Zoeken" rechtsboven in het scherm. Typ vervolgens het product in waar u naar op zoek bent en klik op "Zoek". Hier vindt u alle pakketten die voldoen aan uw zoekterm.

Liever zoeken in een brede selectie die voldoet aan uw vereisten?
In onze webshop kunt u heel eenvoudig kerstpakketten filteren die aansluiten op uw behoeften. Ga naar onze webshop en klik rechtsboven in het scherm op de gouden knop "Filteren". Selecteer hier uw filters en klik onderin op "Pas filters toe".

Bent u nog in twijfel en doet u liever eerst even inspiratie op?
Op onze home pagina vindt u populaire kerstpakketten op categorie. Als u met uw muis over de knop "Kerstpakketten" bovenin het scherm zweeft, verschijnt er een keuzemenu in beeld. Daar ziet u nog meer leuke kerstpakketten thema's, voor ieder wat wils!

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen bij een foutmelding tijdens het bestellen?

Als u een foutmelding krijgt tijdens het bestellen, vragen we u direct contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. Zo voorkomen we teleurstellingen!

U bent het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf de foutmelding die u te zien kreeg en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. Als u vervolgens uw bestelling plaatst, kiest u voor bestellen via uw account of als gast.

In het volgende scherm ziet u aan de rechterzijde in het scherm het blok "Overzicht bestelling". Onder het subtotaal van uw bestelling vindt u de optie om uw kortingscode toe te voegen. Klik hier op, voer uw persoonlijke kortingscode in en klik op toevoegen. Uw korting wordt direct berekend.

Goed om te weten: uw kortingscode is alleen geldig op onze huisselectie kerstpakketten

Bekijk minder Bekijk meer

Krijg ik als zakelijke klant korting op mijn bestelling?

Of u als zakelijke klant in aanmerking komt voor korting, hangt af van uw bestelling. We raden u in dit geval aan een offerte op maat aan te vragen. Op die manier weet u precies waar u aan toe bent.

Voor meer informatie over hoe u een offerte op maat aanvraagt, verwijzen we u graag naar de FAQ Hoe kan ik een offerte aanvragen?

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen