Account en gegevens wijzigen

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik gegevens in mijn account?

Om uw gegevens te wijzigen, logt u in via de knop "Account" rechtsboven in het scherm. Na het invullen van uw e-mailadres klikt u op de knop "Inloggen", voert u uw wachtwoord in en klikt u nogmaals op "Inloggen". U bent nu ingelogd en uw persoonlijke accountpagina verschijnt in beeld.

Links in het scherm ziet u een keuzemenu. Via "Gegevens & voorkeuren" kunt u gegevens en uw wachtwoord wijzigen. Via "Adressen" in het keuzemenu kunt u desgewenst adressen wijzigen en toevoegen. Sla voordat u de pagina verlaat de gewijzigde gegevens op via de groene knop onderin het scherm!

Let op: gegevens- en adreswijzigingen in uw account zijn niet van toepassing op reeds geplaatste bestellingen. Neem telefonisch contact met ons op als u een adreswijziging wil doorvoeren voor een lopende bestelling.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe wijzig ik het bezorg- en factuuradres in mijn account?

Om het bezorg- en factuuradres in uw account te wijzigen, logt u in via de knop "Account" rechtsboven in het scherm. Na het invullen van uw e-mailadres klikt u op de knop "Inloggen", voert u uw wachtwoord in en klikt u nogmaals op "Inloggen". U bent nu ingelogd en uw persoonlijke accountpagina verschijnt in beeld.

Links in het scherm ziet u een keuzemenu. Via "Adressen" kunt u adressen wijzigen en toevoegen. Tijdens uw volgende bestelling kiest u heel eenvoudig uit uw opgeslagen adressen. Ook geeft u het hier aan als u een afwijkend factuuradres wil opgeven.

Let op: adreswijzigingen die u hier doorvoert zijn niet van toepassing op lopende bestellingen. Neem telefonisch contact met ons op als u een adreswijziging wil doorvoeren voor een lopende bestelling.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe wijzig ik het e-mailadres in mijn account?

Uw e-mailadres is voor ons het ankerpunt van al uw overige gegevens. Zodoende is het momenteel helaas niet mogelijk om uw e-mailadres zelf aan te passen in uw account.

Uiteraard kunnen wij dit wel voor u doen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder.

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik mijn bestelhistorie bekijken?

Waar u uw bestelhistorie kan bekijken, hangt af van hoe u heeft besteld. 

Heeft u een bestelling geplaatst via uw account?
Om uw bestelhistorie te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke accountoverzicht ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u de bestelhistorie van uw account inzien.

Heeft u een bestelling geplaatst als gast?
Wij verzenden u per e-mail een bestelbevestiging met uw bestelling.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mijn account verwijderen?

Het is momenteel helaas niet mogelijk om zelf uw account te verwijderen.

Uiteraard kunnen wij dit wel voor u doen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, we helpen u graag verder.

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen