Klantenservice

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik controleren of ik al een account heb?

Controleren of u al een account heeft, doet u heel eenvoudig zelf.

Op iedere pagina op onze website ziet u rechtsboven in het scherm de knop "Account". Als u hierop klikt, wordt u naar de inlogpagina geleid. Na het invullen van uw e-mailadres waarmee u vermoedelijk ooit een account heeft aangemaakt, klikt u op "Inloggen", voert u uw wachtwoord in en klikt u nogmaals op "Inloggen". Probeer meerdere e-mailadres/wachtwoord combinaties.

Geen resultaat?
We raden u aan uw wachtwoord te herstellen via de knop "Wachtwoord vergeten?". Voer uw e-mailadres in als deze nog niet ingevuld is en klik op "Wachtwoord herstellen".

Als het door u opgegeven e-mailadres bekend is in ons systeem, ontvangt u binnen enkele minuten een herstelmail. Volg de aanwijzingen in de herstelmail en uw wachtwoord is hersteld.

Geen herstelmail ontvangen?
Controleer de reclame- of spam map van uw mailbox.

Nog steeds niets gevonden?
Wellicht heeft u in het verleden een ander e-mailadres gebruikt om bij ons in te loggen. We raden u aan een aantal mogelijke e-mailadressen te proberen.

Nog niet verder gekomen?
We verzoeken u contact met ons op te nemen. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker. 

Bekijk minder Bekijk meer

Kan ik mijn kerstpakketten zelf samenstellen?

Ja, u kunt bij ons geheel naar eigen wens en idee uw kerstpakketten samenstellen. Zelf samenstellen is mogelijk vanaf 100 identieke kerstpakketten met een minimale totale orderwaarde exclusief verzendkosten van € 2.500,- excl. BTW. Bij lagere aantallen en orderwaarden is samenstellen van kerstpakketten helaas niet mogelijk.

Onze specialisten helpen u graag bij het samenstellen van een uniek kerstpakket voor uw personeel. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Wilt u de artikelen eerst zien voordat u een keuze maakt?
Zeer begrijpelijk! U bent van harte welkom in onze showroom waar u samen met een specialist zelf alle artikelen kunt zien, vasthouden en uitzoeken. Voor een bezoek aan onze showroom verzoeken wij u eerst telefonisch een afspraak te maken.

Let op: onze showroom is geopend tot 1 november 2025.

Bekijk minder Bekijk meer

Wanneer kan ik mijn factuur voor betaling verwachten?

De factuur voor betaling kunt u op verschillende momenten ontvangen, afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft.

Betaald via iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort?
Binnen enkele minuten nadat de betaling voltooid is, kunt u uw factuur in uw mailbox verwachten.

Besteld via de optie "Vooruitbetalen"?
Direct nadat de bestelling is afgerond in de webshop ontvangt u per mail uw factuur. Op uw factuur vindt u ook de betalingstermijn die van toepassing is. Bij "vooruitbetalen" is dat uiterlijk 2 weken vóór de afleverdatum.

"Op rekening" besteld?
Op de dag dat uw kerstpakketten bij u worden bezorgd, ontvangt u van ons per mail uw factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen.

Bekijk minder Bekijk meer

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

De volgende betaalmethoden zijn beschikbaar voor al onze klanten: iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa en Sofort. Hiermee betaalt u direct uw bestelling.

Verder kunnen al onze klanten ervoor kiezen om een bestelling vooruit te betalen. U ontvangt direct een factuur maar betaalt deze uiterlijk 2 weken vóór de afleverdatum.

Liever op rekening bestellen?
Dit is alleen mogelijk voor zakelijke klanten in Nederland, na goedkeuring van onze kredietverzekeraar. Uw totale orderwaarde exclusief verzendkosten dient hiervoor minimaal € 1.000,- excl. BTW te zijn. Orders onder deze waarde komen helaas niet in aanmerking om op rekening besteld te worden.

Bekijk minder Bekijk meer

Welke verzendopties zijn beschikbaar?

Voor de verzending van uw kerstpakketten bieden wij u vier opties:

  • 1 kerstpakket (m.u.v. te grote en breekbare pakketten) kunnen wij verzenden via Groenbezorgen/DHL (€10,- excl. btw) of op een mini-pallet via Melis Logistics (€45,- excl. btw per adres in Nederland, m.u.v. de eilanden).

  • 2 t/m 4 kerstpakketten verzenden wij op een mini-pallet via Melis Logistics (€45,- excl. btw per adres in Nederland, m.u.v. de eilanden).

  • 5 of meer kerstpakketten verzenden wij op een euro-pallet via Melis Logistics (€60,- excl. btw per adres in Nederland, m.u.v. de eilanden).

  • Huis-aan-huis levering van 2 of meer kerstpakketten verzenden wij via Groenbezorgen/DHL (€10,- excl. btw per pakket).

  • Voor levering op de Waddeneilanden verzoeken we u telefonisch (088-5010444) of per e-mail (info@kerstpakketten.nl) contact op te nemen met onze klantenservice.

Goed om te weten: door slechte ervaringen (beschadiging, vermissing, overschrijding levertermijn) met reguliere pakketbezorgingsdiensten raden wij u altijd aan kerstpakketten te verzenden middels palletzending, om de kerstpakketten vervolgens van hieruit te distribueren naar de ontvangers. Oók als u 1 kerstpakket bestelt. Kiest u toch voor Groenbezorgen/DHL, dan raden wij u met klem aan een bezorgdatum te kiezen ruim voor kerst (≥ 4 werkdagen) om teleurstelling te voorkomen.

Let op: de verantwoordelijkheid voor het risico op schade/breuk/overschrijding levertermijn/verlies van uw kerstpakket als gevolg van uw keuze voor reguliere pakketbezorging rust bij u als opdrachtgever.
Let op: bij palletzending leveren we uw bestelling tot aan de drempel op de begane grond. 

Bekijk minder Bekijk meer

Wanneer en waar ontvang ik de Track & Trace van mijn bestelling?

Zodra uw bestelling naar u onderweg is, ontvangt u van ons een mail met de Track & Trace. Deze mail ontvangt u uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag. Via de bijgevoegde Track & Trace kunt u uw bestelling volgen.

Goed om te weten: wij verzenden onze kerstpakketten vanuit meerdere magazijnen in Nederland. Hierdoor kan het voorkomen dat u voor één bestelling meerdere Track & Traces ontvangt.

Tussentijds benieuwd naar de status van uw bestelling?
Graag verwijzen we u naar de FAQ Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe werkt KerstcadeauKiezen?

Met KerstcadeauKiezen gunt u uw personeel, klanten en andere relaties een unieke blijk van waardering. Met meer dan 1.500 populaire kerstgeschenken geeft u altijd een origineel én gewenst kerstcadeau!

Voor meer informatie over de werking van KerstcadeauKiezen verwijzen we u graag naar de pagina KerstcadeauKiezen: Hoe werkt het.

Bekijk minder Bekijk meer

Kan ik op rekening bestellen?

Ja, dat kan. Bestellen op rekening is alleen mogelijk voor zakelijke klanten in Nederland, na goedkeuring van onze kredietverzekeraar. Daarnaast dient uw totale orderwaarde exclusief verzendkosten minimaal € 1.000,- excl. BTW te zijn. Orders die niet aan deze voorwaarden voldoen, komen helaas niet in aanmerking om op rekening besteld te worden.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik geen factuur heb ontvangen?

Geen zorgen! We raden u allereerst aan om de reclame- of spam map van uw mailbox te controleren. Het komt regelmatig voor dat de bestelbevestiging met uw factuur hierin belandt. Ook is het mogelijk dat u uw factuur op een later moment ontvangt. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de FAQ Wanneer kan ik mijn factuur voor betaling verwachten?

Nog niet gevonden?
Wellicht is er een fout opgetreden bij het doorvoeren van uw gegevens. We verzoeken u contact met ons op te nemen. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het betalen?

In dit geval verzoeken we u te controleren of u per e-mail een bestelbevestiging van ons heeft ontvangen. Dit is het teken dat uw bestelling correct bij ons is doorgekomen en dit is leidend. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Heeft u iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort gebruikt als betaalmethode?
U kunt heel eenvoudig controleren of uw bestelling, ondanks de foutmelding, toch is doorgekomen. Dit doet u door bij de door u gekozen betaalmethode te controleren of het bedrag is afgeschreven/gereserveerd. Als dit het geval is, is uw bestelling doorgekomen en kunt u zeer binnenkort een bestelbevestiging in uw mailbox verwachten.

Geen bedrag afgeschreven?
Uw bestelling is niet goed bij ons doorgekomen en dus ook niet geplaatst. We verzoeken u de bestelling nogmaals te plaatsen.

Een andere betaalmethode gebruikt OF blijft de foutmelding aanhouden?
We verzoeken u contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. Zo voorkomen we teleurstellingen! U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf de foutmelding die u te zien kreeg en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik snel en gericht zoeken naar kerstpakketten?

De makkelijkste manier om gericht te zoeken naar kerstpakketten is door gebruik te maken van de chat op de website. Rudolf, onze digitale assistent, weet precies welke producten in onze kerstpakketten zitten en kan u zodoende uitstekend adviseren.

Liever zelf even rondneuzen?
Via de zoekfunctie kunt u heel eenvoudig zoeken naar specifieke producten of thema's. Klik simpelweg op de knop "Zoeken" rechtsboven in het scherm. Typ vervolgens het product in waar u naar op zoek bent en klik op "Zoek". Hier vindt u alle pakketten die voldoen aan uw zoekterm.

Liever zoeken in een brede selectie die voldoet aan uw vereisten?
In onze webshop kunt u heel eenvoudig kerstpakketten filteren die aansluiten op uw behoeften. Ga naar onze webshop en klik rechtsboven in het scherm op de gouden knop "Filteren". Selecteer hier uw filters en klik onderin op "Pas filters toe".

Bent u nog in twijfel en doet u liever eerst even inspiratie op?
Op onze home pagina vindt u populaire kerstpakketten op categorie. Als u met uw muis over de knop "Kerstpakketten" bovenin het scherm zweeft, verschijnt er een keuzemenu in beeld. Daar ziet u nog meer leuke kerstpakketten thema's, voor ieder wat wils!

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen bij een foutmelding tijdens het bestellen?

Als u een foutmelding krijgt tijdens het bestellen, vragen we u direct contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. Zo voorkomen we teleurstellingen!

U bent het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf de foutmelding die u te zien kreeg en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?

In verband met foutgevoeligheid van het wijzigen van lopende bestellingen, willen wij u verzoeken telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zo voorkomen we teleurstellingen. Gedurende kantoortijden zijn wij bereikbaar op 088-5010444. 

Let op: het wijzigen van uw bestelling kan tot uiterlijk twee weken voor het gekozen bezorgmoment. Daarna wordt uw bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst. Zie voor meer informatie de FAQ Wanneer wordt mijn bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst?

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik het bezorg- of factuuradres van een lopende bestelling wijzigen?

In verband met foutgevoeligheid van het wijzigen van bezorg- en factuuradressen van lopende bestellingen, willen wij u verzoeken telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Zo voorkomen we teleurstellingen. Gedurende kantoortijden zijn wij bereikbaar op 088-5010444.

Let op: het wijzigen van het bezorg- of factuuradres kan tot uiterlijk twee weken voor het gekozen bezorgmoment. Daarna wordt uw bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst. Zie voor meer informatie de FAQ Wanneer wordt mijn bestelling definitief en onomkeerbaar geplaatst?

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik geen bestelbevestiging heb ontvangen?

Geen zorgen! In verband met drukte kan het voorkomen dat bestelbevestigingen vertraagd worden verstuurd. Wij verzoeken u één werkdag te wachten. Naar alle waarschijnlijkheid heeft u de bestelbevestiging dan wel in uw mailbox. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Besteld via uw account?
Om te controleren of uw bestelling correct bij ons is doorgekomen, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u controleren of uw bestelling bij ons is doorgekomen.

Besteld als gast OF na één werkdag nog geen bestelbevestiging in uw mailbox en uw reclame- of spam map?
Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag met u mee. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat kan ik doen als kerstpakketten beschadigd geleverd zijn?

Allereerst, onze welgemeende excuses. Wij streven er altijd naar uw kerstpakketten met de grootste zorg bij u af te leveren. Helaas kan het wel eens voorkomen dat er toch een product beschadigd raakt tijdens de bezorging. Hoewel wij dit ten zeerste betreuren, vragen wij om uw begrip. Uiteraard zullen wij er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk, in goed overleg met u op te lossen.

We vragen u hiervoor contact op te nemen met onze klantenservice. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf uw klacht en voeg een foto toe van de beschadigde kerstpakketten of producten. Onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat zijn de verzendkosten?

Wat de verzendkosten van uw bestelling zijn, hangt af van een aantal factoren. Wel kunt u er zeker van zijn dat u bij ons nooit dubbele verzendkosten betaalt voor één afleveradres in Nederland, zelfs niet als uw bestelling uit meerdere magazijnen komt.

Verzendkosten exclusief btw per afleveradres in Nederland (m.u.v. de eilanden):

  • 1 kerstpakket: €10,- (reguliere pakketbezorging zonder garantie op leverdatum, met Track & Trace).

  • 2 t/m 4 kerstpakketten: €45,- (mini-palletzending met garantie op afleverdatum behoudens overmacht calamiteiten, met Track & Trace).

  • 5 of meer kerstpakketten: €60,- (palletzending met garantie op afleverdatum behoudens overmacht calamiteiten, met Track & Trace).

  • 2 of meer kerstpakketten middels huis-aan-huis levering: €10,- per pakket (reguliere pakketbezorging zonder garantie op leverdatum, met Track & Trace).

  • Voor de verzendkosten voor de Waddeneilanden verzoeken we u telefonisch (088-5010444) of per e-mail (info@kerstpakketten.nl) contact op te nemen met onze klantenservice. 

Bestelt u voor €1.000,- (excl. btw) of meer met bezorging in Nederland?
Dan bezorgen wij uw kerstpakketten gratis op één afleveradres in Nederland (m.u.v. de eilanden). 

Bestelt u voor €1.500,- (excl. btw) of meer met bezorging in België of Duitsland?
Dan bezorgen wij uw kerstpakketten gratis op één afleveradres in het gewenste land.

Goed om te weten: door slechte ervaringen (beschadiging, vermissing, overschrijding levertermijn) met reguliere pakketbezorgingsdiensten raden wij u altijd aan kerstpakketten te verzenden middels palletzending, om de kerstpakketten vervolgens van hieruit te distribueren naar de ontvangers. Oók als u 1 kerstpakket bestelt. Kiest u toch voor Groenbezorgen/DHL, dan raden wij u met klem aan een bezorgdatum te kiezen ruim voor de gewenste ontvangstdatum (≥ 4 werkdagen) om teleurstelling te voorkomen.

Meer informatie over verzendkosten?
Graag verwijzen we u naar de FAQ's Waarom zijn de verzendkosten zo hoog bij kleine aantallen kerstpakketten? en Waarom zou ik mijn (kleine) bestelling op een pallet laten bezorgen?

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik kerstpakketten naar meerdere verschillende adressen (huis-aan-huis) verzenden?

Om uw kerstpakketten naar meerdere verschillende adressen te verzenden, heeft u een account bij ons nodig. Geen account? Maak hier in twee stappen uw account aan.

Zodra u een keuze heeft gemaakt, plaatst u de kerstpakketten in uw digitale winkelwagen via de grote groene knop. Uw winkelwagen verschijnt nu in beeld. Als u vervolgens uw bestelling plaatst, kiest u voor bestellen via uw account.

In het scherm dat vervolgens verschijnt, vult u uw gegevens in. Als u nu op doorgaan klikt, komt u in het scherm waar u de bezorginformatie in kunt vullen. Kies hier voor de optie "Ik wil de pakketten op privé adressen bezorgen". Nadat u de bestelling succesvol heeft afgerond, ontvangt u van ons per mail een bestelbevestiging en een Excel-template voor de afleveradressen.

Goed om te weten: om uw bestelling compleet te maken, verzoeken we u het template volledig ingevuld per mail aan ons retourneren (info@kerstpakketten.nl). Zodra we het ingevulde template van u retour hebben ontvangen, bieden we uw kerstpakketten ter bezorging aan bij Groenbezorgen/DHL.

Let op: wij bieden u de mogelijkheid uw kerstpakketten thuis te laten bezorgen bij uw personeel, klanten en andere relaties. De verantwoordelijkheid voor het risico op schade/breuk/overschrijding levertermijn/verlies van de kerstpakketten als gevolg van uw keuze voor huis-aan-huis levering rust bij u als opdrachtgever. Wij raden u dan ook altijd aan uw bestelling te verzenden middels palletzending naar één adres. Meer informatie over ons advies voor palletzending leest u in de FAQs Waarom zijn de verzendkosten zo hoog bij kleine aantallen kerstpakketten? en Waarom zou ik mijn (kleine) bestelling op een pallet laten bezorgen?

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik controleren wat de status van mijn bestelling is?

Hoe u kunt controleren wat de status van uw bestelling is, hangt af van hoe u heeft besteld.

Besteld via uw account?
Om de status van uw bestelling te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Bestellingen" kunt u de status van uw bestelling inzien.

Besteld als gast?
Als u als gast heeft besteld en benieuwd bent naar de status van uw bestelling, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Deze vindt u op iedere pagina rechtsonder in het scherm. Onze digitale assistent helpt u graag verder en brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Goed om te weten: zodra wij zijn gestart met het klaarmaken van uw bestelling ontvangt u van ons een e-mail met een status update. U kunt dit bericht 2 weken tot 2 dagen voor het bezorgmoment verwachten. Wanneer uw bestelling vervolgens naar u onderweg is, ontvangt u van ons een mail met de Track & Trace. Deze mail ontvangt u uiterlijk op de ochtend van de bezorgdag. Via de Track & Trace kunt u uw zending volgen.

Let op: wij verzenden onze kerstpakketten vanuit meerdere magazijnen in Nederland. Hierdoor kan het voorkomen dat u voor één bestelling meerdere Track & Traces ontvangt.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik inloggen als mijn e-mailadres niet wordt herkend?

We raden u in eerste instantie aan om uw wachtwoord te herstellen. Om uw wachtwoord te herstellen, verwijzen we u graag naar de pagina Wachtwoord vergeten?. Voer uw e-mailadres in als deze nog niet ingevuld is en klik op "Wachtwoord herstellen".

Als het door u opgegeven e-mailadres bekend is in ons systeem ontvangt u binnen enkele minuten een herstelmail. Volg de aanwijzingen in de mail en uw wachtwoord is hersteld.

Geen herstelmail ontvangen?
Controleer de reclame- of spam map van uw mailbox.

Nog steeds niets gevonden?
Wellicht heeft u in het verleden een ander e-mailadres gebruikt om bij ons in te loggen. We raden u aan een aantal mogelijke e-mailadressen te proberen.

Nog niet verder gekomen?
Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag me u mee.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat u moet weten voordat u bestelt:

  • Bestellen doet u via onze webshop, telefonisch, via een offerte of in showroom (op afspraak t/m 31 oktober 2025).

  • Zelf samenstellen mogelijk vanaf 100 identieke kerstpakketten (min. €2.500 excl. btw). Voor personalisatie van kleinere aantallen hebben wij een zeer uitgebreid standaard assortiment per stuk te bestellen kerstpakketten.

  • Offerte aanvragen? Gebruik onderstaand formulier en ontvang binnen 1 werkdag een voorstel.

  • Bestelling wijzigen of annuleren? Alleen telefonisch tot 2 weken vóór bezorgdatum.

  • Geen bestelbevestiging ontvangen? Check uw spam en wacht 1 werkdag. Nog niets gevonden? Stel uw vraag in de chat.

  • Foutmelding tijdens bestellen? Neem direct contact op via de chat om teleurstelling te voorkomen, we kijken graag met u mee.

  • Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de klantenservicepagina Bestellen.
Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen