Facturen en BTW

Veelgestelde vragen

Wanneer kan ik mijn factuur voor betaling verwachten?

De factuur voor betaling kunt u op verschillende momenten ontvangen, afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft.

Betaald via iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort?
Binnen enkele minuten nadat de betaling voltooid is, kunt u uw factuur in uw mailbox verwachten.

Besteld via de optie "Vooruitbetalen"?
Direct nadat de bestelling is afgerond in de webshop ontvangt u per mail uw factuur. Op uw factuur vindt u ook de betalingstermijn die van toepassing is. Bij "vooruitbetalen" is dat uiterlijk 2 weken vóór de afleverdatum.

"Op rekening" besteld?
Op de dag dat uw kerstpakketten bij u worden bezorgd, ontvangt u van ons per mail uw factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 30 dagen.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe ontvang ik een factuur als ik via iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort betaal?

Als u voor één van deze betaalmethoden heeft gekozen, ontvangt u direct na afronding van de betaling per e-mail een bestelbevestiging. We sturen uw factuur mee met deze bestelbevestiging. 

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik geen factuur heb ontvangen?

Geen zorgen! We raden u allereerst aan om de reclame- of spam map van uw mailbox te controleren. Het komt regelmatig voor dat de bestelbevestiging met uw factuur hierin belandt. Ook is het mogelijk dat u uw factuur op een later moment ontvangt. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de FAQ Wanneer kan ik mijn factuur voor betaling verwachten?

Nog niet gevonden?
Wellicht is er een fout opgetreden bij het doorvoeren van uw gegevens. We verzoeken u contact met ons op te nemen. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik factuurgegevens wijzigen?

Wij kunnen factuurgegevens gemakkelijk voor u wijzigen. We verzoeken u hiervoor contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt u graag verder.

U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik specifieke (bedrijfs)informatie laten toevoegen aan mijn factuur?

Wij kunnen specifieke (bedrijfs)informatie gemakkelijk aan uw factuur toevoegen. U kunt hierbij denken aan purchase order nummer, kostenplaatsen, grootboekrekeningen, etc. We verzoeken u hiervoor contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt u graag verder.

U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik een duplicaat van mijn factuur opvragen voor mijn administratie?

Wij kunnen u uiteraard een duplicaat van uw factuur toesturen. We verzoeken u hiervoor contact met ons op te nemen.

U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik mijn factuur laten splitsen?

Wij kunnen uw factuur naar wens voor u splitsen, geen probleem! We verzoeken u hiervoor contact met ons op te nemen.

U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik voor meerdere afleveradressen één factuur ontvangen?

Geen zorgen! Dit regelen wij automatisch voor u.

Als u ervoor kiest om uw kerstpakketten op meerdere adressen te laten bezorgen, vermelden wij de verzendkosten per adres op uw factuur. Dit gebeurt voor alle betaalmethoden. Op die manier komen de verzendkosten onder alle omstandigheden in één keer correct op uw factuur te staan.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik een factuur zonder BTW ontvangen als niet-Nederlands bedrijf?

Geen zorgen! Dit regelen wij automatisch voor u.

Als u de bestelling heeft geplaatst, wordt de BTW automatisch berekend. Als tijdens het verwerken van uw bestelling uit uw bedrijfsgegevens blijkt dat u als bedrijf buiten Nederland heeft besteld, wordt uw factuur automatisch aangemaakt zonder BTW.

Iets niet helemaal goed gegaan en toch BTW op de factuur vermeld?
We verzoeken u hiervoor contact met ons op te nemen. Onze klantenservice helpt u graag verder. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Voor welke fiscale voordelen kom ik in aanmerking als ik kerstpakketten bestel?

Kerstpakketten voor uw personeel vallen onder de vrije ruimte van de Werkkostenregeling (WKR). Met de WKR kunt u als werkgever zelf bepalen welke vergoedingen, verstrekkingen of voorzieningen u onbelast aan uw medewerkers wilt geven. Zolang u binnen de door de fiscus gestelde grenzen van uw zogenaamde vrije ruimte blijft, kunt u kerstpakketten onbelast verstrekken aan uw personeel.

In 2025 is de vrije ruimte over uw fiscale loon tot en met € 400.000 2%.Over het bedrag van de loonsom boven € 400.000 is de vrije ruimte in 2025 1,18% (Bron: Belastingdienst). Neem contact op met onze klantenservice om voor uw kerstpakketten een offerte op maat te krijgen die volledig aansluit op uw WKR-budget.

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik mijn facturen bekijken?

Waar u uw facturen kunt bekijken, hangt af van hoe u heeft besteld.

Heeft u een bestelling geplaatst via uw account?
Om uw facturen te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Facturen" kunt u de betreffende factuur inzien en downloaden. 

Heeft u een bestelling geplaatst als gast?
We verzenden uw factuur mee met de bestelbevestiging die u in uw mailbox kunt vinden. Daar kunt u uw factuur ook downloaden.

Goed om te weten: wanneer uw factuur beschikbaar wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de FAQ Wanneer kan ik mijn factuur voor betaling verwachten?

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen