Service en contact

Veelgestelde vragen

Hoe wijzig ik gegevens in mijn account?

Om uw gegevens te wijzigen, logt u in via de knop "Account" rechtsboven in het scherm. Na het invullen van uw e-mailadres klikt u op de knop "Inloggen", voert u uw wachtwoord in en klikt u nogmaals op "Inloggen". U bent nu ingelogd en uw persoonlijke accountpagina verschijnt in beeld.

Links in het scherm ziet u een keuzemenu. Via "Gegevens & voorkeuren" kunt u gegevens en uw wachtwoord wijzigen. Via "Adressen" in het keuzemenu kunt u desgewenst adressen wijzigen en toevoegen. Sla voordat u de pagina verlaat de gewijzigde gegevens op via de groene knop onderin het scherm!

Let op: gegevens- en adreswijzigingen in uw account zijn niet van toepassing op reeds geplaatste bestellingen. Neem telefonisch contact met ons op als u een adreswijziging wil doorvoeren voor een lopende bestelling.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kom ik in contact over het aangaan van een samenwerking?

Leuk dat u interesse heeft in een samenwerking met Kerstpakketten.nl.

Voor verzoeken vragen we u een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl.

Let op: enkel in januari en februari zijn wij beschikbaar voor nieuwe aanvragen.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik in contact komen met de klantenservice?

U bent het snelst geholpen via de chat op onze website. Deze vindt u op iedere pagina rechtsonder in het scherm. Rudolf, onze digitale assistent, helpt u graag verder en brengt u eventueel in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Telefonisch kunt u ons uiteraard ook bereiken! Wij zijn gedurende kantoortijden bereikbaar op telefoonnummer 088-5010444.

Liever mailen? Dat kan natuurlijk ook. Stuur uw bericht naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe is het retourbeleid geregeld voor de kerstpakketten?

Als consument heeft u het recht om af te zien van aankopen die u via internet doet binnen 14 dagen na ontvangst.

Hoe kan ik een retour aanvragen voor mijn pakket?
U kunt aan ons kenbaar maken dat u van de koop af ziet middels ons model retourformulier (niet verplicht) of een duidelijke verklaring per e-mail naar info@kerstpakketten.nl onder vermelding van 1) uw naam, 2) ordernummer, 3) de reden van retour. 

Let op: aan dit recht zijn voorwaarden verbonden. Voor meer informatie over retourneren verwijzen we u graag naar deze pagina.

Wat gebeurt er na mijn retouraanvraag?
Zodra wij uw melding hebben ontvangen, nemen wij deze in behandeling. We zullen op werkdagen binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding reageren. Na goedkeuring van de melding, heeft u nog 14 dagen om het product retour te sturen. Vergeet niet te controleren hoe u de retour dient te verzenden, meer informatie hierover vindt u hier.

Zakelijk besteld? 
Bovenstaande is niet van toepassing als u zakelijk heeft besteld. In dat geval verwijzen we u graag naar onze Algemene voorwaarden voor bedrijven

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe is de garantie geregeld voor de kerstpakketten?

Op al onze producten is de wettelijke garantie voor consumenten van toepassing. Alle producten dienen te voldoen aan wat u redelijkerwijs mag verwachten.

Vertoont het product gebreken bij normaal gebruik?
Dit lossen wij uiteraard graag met u op. Hiervoor verzoeken we u melding te maken van de gebreken door een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding en proberen we in overleg met u tot een gepaste oplossing te komen.

Zakelijke klant?
Graag verwijzen we u naar onze Algemene voorwaarden voor bedrijven.

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik als particuliere klant terecht met mijn klacht?

Allereerst, onze welgemeende excuses! We zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk op te lossen.

Hiervoor verzoeken we u uw klacht zo spoedig mogelijk aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding en proberen we in overleg met u tot een gepaste oplossing komen.

Uiteindelijk toch niet tevreden met de oplossing?
Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees ODR Platform.

Let op: alleen particuliere klanten kunnen terecht bij het Europees ODR Platform. Zakelijke klanten verwijzen wij graag door naar de FAQ Waar kan ik als zakelijke klant terecht met mijn klacht?

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik als zakelijke klant terecht met mijn klacht?

Allereerst, onze welgemeende excuses! We zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk op te lossen.

Hiervoor verzoeken we u uw klacht zo spoedig mogelijk aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding en proberen we in overleg met u tot een gepaste oplossing komen.

Uiteindelijk toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u uw klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org.

Let op: alleen zakelijke klanten kunnen terecht bij Thuiswinkel.org. Particuliere klanten verwijzen wij graag door naar de FAQ Waar kan ik als particuliere klant terecht met mijn klacht?

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik de algemene voorwaarden vinden?

De algemene voorwaarden vindt u via onderstaande links.

Particuliere klant?
De algemene voorwaarden voor consumenten

Zakelijke klant?
De algemene voorwaarden voor bedrijven

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik het privacy statement vinden?

Uw privacy is onze grootste zorg en hier hechten wij dan ook zeer veel waarde aan. Wij gaan zorgvuldig om met persoonsgegevens en zorgen voor een veilige verwerking en bescherming daarvan. In de privacyverklaring leggen wij uit welke gegevens wij verzamelen, waarom we dat doen en wat uw rechten zijn.

U vindt de privacyverklaring hier

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik mijn facturen bekijken?

Waar u uw facturen kunt bekijken, hangt af van hoe u heeft besteld.

Heeft u een bestelling geplaatst via uw account?
Om uw facturen te bekijken, logt u in op uw account. Links in het scherm van uw persoonlijke account ziet u een keuzemenu. Via "Facturen" kunt u de betreffende factuur inzien en downloaden. 

Heeft u een bestelling geplaatst als gast?
We verzenden uw factuur mee met de bestelbevestiging die u in uw mailbox kunt vinden. Daar kunt u uw factuur ook downloaden.

Goed om te weten: wanneer uw factuur beschikbaar wordt, is afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft. Voor meer informatie verwijzen we u graag naar de FAQ Wanneer kan ik mijn factuur voor betaling verwachten?

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen