Klacht indienen en afhandeling

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik mij uitschrijven voor jullie reclame uitingen?

Jammer om u te zien gaan. Hieronder leest u hoe u zich uitschrijft voor onze digitale en fysieke reclame uitingen.

  • Uitschrijven voor de digitale nieuwsbrief kan heel eenvoudig via deze link.
  • Uitschrijven voor de fysieke brochure doet u door het bericht 'uitschrijven fysieke post' te sturen in onze chat op de website. Deze vindt u op iedere pagina rechtsonder in het scherm. Vul vervolgens het uitschrijfformulier in, dan zorgen wij dat uw gegevens uit onze verzendlijst worden verwijderd. 

Goed om te weten: wij kopen de adresgegevens voor onze fysieke brochure jaarlijks in bij de Kamer van Koophandel (KvK) en waarschijnlijk zijn uw adresgegevens door de KvK met ons gedeeld. Als u er zeker van wilt zijn dat u ook in toekomst geen fysieke reclamepost meer ontvangt, verwijzen wij u graag naar de webpagina "Zo krijg je minder ongewenste post, mail en telefoon" van de KvK. 

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik als particuliere klant terecht met mijn klacht?

Allereerst, onze welgemeende excuses! We zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk op te lossen.

Hiervoor verzoeken we u uw klacht zo spoedig mogelijk aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding en proberen we in overleg met u tot een gepaste oplossing komen.

Uiteindelijk toch niet tevreden met de oplossing?
Dan kunt u uw klacht ook indienen via het Europees ODR Platform.

Let op: alleen particuliere klanten kunnen terecht bij het Europees ODR Platform. Zakelijke klanten verwijzen wij graag door naar de FAQ Waar kan ik als zakelijke klant terecht met mijn klacht?

Bekijk minder Bekijk meer

Waar kan ik als zakelijke klant terecht met mijn klacht?

Allereerst, onze welgemeende excuses! We zullen er alles aan doen om uw klacht zo snel en zorgvuldig mogelijk op te lossen.

Hiervoor verzoeken we u uw klacht zo spoedig mogelijk aan ons te melden door een e-mail te sturen naar info@kerstpakketten.nl. Op werkdagen reageren wij binnen 24 uur inhoudelijk op uw melding en proberen we in overleg met u tot een gepaste oplossing komen.

Uiteindelijk toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht?
Dan kunt u uw klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org.

Let op: alleen zakelijke klanten kunnen terecht bij Thuiswinkel.org. Particuliere klanten verwijzen wij graag door naar de FAQ Waar kan ik als particuliere klant terecht met mijn klacht?

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat.
Deze vindt u op iedere pagina rechtsonder in het scherm.

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen