Problemen met betaling

Veelgestelde vragen

Wat moet ik doen als mijn betaling tussentijds wordt afgebroken?

In dit geval verzoeken we u te controleren of u per e-mail een bestelbevestiging van ons heeft ontvangen. Dit is het teken dat uw bestelling correct bij ons is doorgekomen en dit is leidend. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox. Als dit niet het geval is, vindt u onderstaand extra manieren om te controleren of uw bestelling correct bij ons is doorgekomen. 

Heeft u iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort gebruikt als betaalmethode?
U kunt heel eenvoudig controleren of uw bestelling is doorgekomen ondanks dat de betaling tussentijds werd afgebroken. Dit doet u door bij de door u gekozen betaalmethode te controleren of het bedrag is afgeschreven/gereserveerd. Als dit het geval is, is uw bestelling correct bij ons doorgekomen en kunt u zeer binnenkort een bestelbevestiging in uw mailbox verwachten.

Geen bedrag afgeschreven?
Uw bestelling is niet goed bij ons doorgekomen en dus ook niet geplaatst. We verzoeken u de bestelling nogmaals te plaatsen.

Een andere betaalmethode gebruikt OF blijft de betaling aanhoudend tussentijds afbreken?
We verzoeken u contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. Zo voorkomen we teleurstellingen! U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf de foutmelding die u te zien kreeg en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik een foutmelding krijg tijdens het betalen?

In dit geval verzoeken we u te controleren of u per e-mail een bestelbevestiging van ons heeft ontvangen. Dit is het teken dat uw bestelling correct bij ons is doorgekomen en dit is leidend. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Heeft u iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort gebruikt als betaalmethode?
U kunt heel eenvoudig controleren of uw bestelling, ondanks de foutmelding, toch is doorgekomen. Dit doet u door bij de door u gekozen betaalmethode te controleren of het bedrag is afgeschreven/gereserveerd. Als dit het geval is, is uw bestelling doorgekomen en kunt u zeer binnenkort een bestelbevestiging in uw mailbox verwachten.

Geen bedrag afgeschreven?
Uw bestelling is niet goed bij ons doorgekomen en dus ook niet geplaatst. We verzoeken u de bestelling nogmaals te plaatsen.

Een andere betaalmethode gebruikt OF blijft de foutmelding aanhouden?
We verzoeken u contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. Zo voorkomen we teleurstellingen! U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Beschrijf de foutmelding die u te zien kreeg en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Wat moet ik doen als ik mijn factuur met een verkeerd rekeningnummer heb voldaan?

Kan gebeuren natuurlijk!

We verzoeken u in dit geval contact met ons op te nemen. Onze klantenservice kijkt graag met u mee. U bent het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Zodra u uw bestelling succesvol heeft afgerond, ontvangt u binnen enkele minuten een bestelbevestiging in uw mailbox. Dit is het teken dat uw bestelling correct bij ons is doorgekomen en dit is leidend. Controleer ook de reclame- of spam map van uw mailbox.

Als dit niet het geval is, verzoeken we u één werkdag te wachten. Naar alle waarschijnlijkheid heeft u de bestelbevestiging dan wel in uw mailbox. In verband met drukte kan het voorkomen dat bestelbevestigingen vertraagd worden verstuurd.

Heeft u iDEAL, Mastercard, Maestro, Bancontact, Visa of Sofort gebruikt als betaalmethode?
Een extra manier om te controleren of uw bestelling correct is doorgekomen, is door te controleren of het bedrag is afgeschreven van de door u gekozen betaalmethode. Als dit het geval is, is uw bestelling doorgekomen en kunt u zeer binnenkort een bestelbevestiging in uw mailbox verwachten.

Geen bedrag afgeschreven of gereserveerd?
Uw bestelling is niet goed bij ons doorgekomen en dus ook niet geplaatst. We verzoeken u de bestelling nogmaals te plaatsen.

Nog steeds niet zeker of uw bestelling is doorgekomen?
Neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen u verder. U bent in dit geval het snelst geholpen via de chat op onze website. Stel uw vraag en onze digitale assistent helpt u verder of brengt u in contact met de juiste klantenservice medewerker.

Bekijk minder Bekijk meer

De website accepteert mijn kortingscode niet. Wat nu?

Vervelend dat de website uw kortingscode niet accepteert. Graag wijzen we u erop dat onze kortingscodes alleen geldig zijn op onze huisselectie kerstpakketten.

Blijft het probleem zich voordoen?
Dan verzoeken we u hierover contact op te nemen met onze klantenservice. We kijken graag met u mee!

Bekijk minder Bekijk meer

Chat met ons

Stel uw vraag in de chat

Bel ons: 088-5010444

We zijn tijdens kantoortijden bereikbaar

Liever mailen?
info@kerstpakketten.nl

Op werkdagen reageren we binnen 24 uur

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen