Advies nodig? Bel 088-5010444

Welkom bij Kerstpakketten.nl

Veelgestelde vragen

Hoe ga ik terug naar de homepage?

Door een simpele druk op het woord home, komt u op de homepage bij alle kerstpakketten.

Ga terug naar boven


Hoe krijg ik meer informatie over alle kerstpakketten?

Voor alle informatie van het kerstpakket klikt u op de naam van het kerstpakket. Op onze homepage kunt u ook een selectie maken voor de prijsklasse waarin u kerstpakketten zoekt, door een van de prijsklassen aan te klikken. Om een foto van het kerstpakket groter op uw scherm te krijgen, klikt u op de foto. Door op het 'In winkelwagen' te klikken, komt het geselecteerde pakket direct in uw winkelwagen overzicht.

Ga terug naar boven


Hoe kan ik kerstpakketten bestellen?

Zodra u uw keuze heeft gemaakt uit onze kerstpakketten, is het heel eenvoudig om via onze site het kerstpakket te bestellen. Door op 'In winkelwagen' te klikken, krijgt u een nieuw scherm waarin u het aantal kunt controleren of nogmaals in te invullen. Vervolgens drukt u op 'Ga door met uw bestelling'. Alle gegevens worden gevraagd en aan het einde heeft u met een eenvoudige klik op de knop 'bestellen' uw order bij ons geplaatst. Binnen enkele seconden ontvangt u een kopie van deze bestelling in uw mailbox (dit is geen bevestiging!). Binnen enkele dagen ontvangt u per e-mail de orderbevestiging van uw kerstpakketten, ter controle.

Ga terug naar boven


Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?

Ja. Enige voorwaarde is een minimale afname van 50 dezelfde kerstpakketten. Aanpassingen aan deze kerstpakketten geeft u door aan ons verkoopteam per e-mail of per telefoon. Wij zullen dan met u op zoek gaan naar de beste invulling van uw wensen om zo het mooiste kerstpakket samen te stellen.

Ga terug naar boven


Zijn alle bedragen van de kerstpakketten in- of exclusief btw?

De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Ieder kerstpakket is belast met beide btw-tarieven: over non-food artikelen en alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het lage btw-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog. Bij het plaatsen van uw kerstpakketten geeft onze site het bedrag inclusief btw aan. Dit kan minimaal verschillen met de uiteindelijke totaalprijs inclusief btw (bijvoorbeeld door kleine prijswijzigingen). De prijs zoals gemeld op de officiele orderbevestiging is de juiste prijs. Vanaf heden vermelden wij ook de incl. BTW prijzen op onze site.

Ga terug naar boven


Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?

Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet, waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen. Genoemde leverdatum is geen fatale datum. Wij hanteren een levertermijn van minimaal 4 weken.

Ga terug naar boven


Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?

Na aflevering ontvangt u van ons een factuur, die uiterlijk binnen 30 dagen voldaan moet worden, tenzij er een andere termijn is overeengekomen. Wij leveren de kerstpakketten alleen op krediet na goedkeuring van onze kredietverzekeringsmaatschappij. Indien er geen goedkeuring komt, ontvangt u vooraf de factuur met het verzoek het totaalbedrag uiterlijk 2 weken voor aflevering bij te schrijven op onze bankrekening. Orders < € 1.000,- excl btw kunnen wij alleen onder na een IDeal betaling of na vooruitbetaling leveren (vooruitbetaling wil zeggen 'betaling uiterlijk 2 weken voor aflevering'). U kunt ten alle tijden door middel van IDeal betalen. Uitsluitend voor particulieren is het mogelijk om 50% aan te betalen en 50% na ontvangst. Wij verzoeken u een e-mail te versturen naar ons e-mailadres (info@) met het verzoek om 50% aan te betalen. Wij zullen u verder per e-mail verder helpen met deze vraagstelling.

Ga terug naar boven


Kan ik als particulier een kerstpakket bestellen?

Er zijn mogelijkheden om als particulier een kerstpakket te bestellen, maar houdt u hierbij wel rekening met onze franco huis grens van € 500,- excl btw. Bij kleinere orders berekenen wij € 9,08 incl. BTW (€ 7,50 excl. BTW) met een maximum van € 53,55 incl. BTW (€ 45,- excl. BTW) voor de verzend- en handelingskosten. Particulieren kunnen helaas geen kerstpakket op factuur bestellen, wat betekent dat de order alleen na vooruitbetaling of via IDeal geleverd kan worden. Houdt u er rekening mee dat de vernoemde prijzen exclusief btw zijn. U als particulier betaald dus de vermelde exclusief prijs + de btw prijzen! (Excl. BTW + BTW hoog + BTW laag = Totaal prijs). Deze prijzen worden vanaf heden ook vermeld op onze site.

Ga terug naar boven


Is er een minimale afname verplicht?

De kerstpakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst aantal geleverd worden. Hierbij dient u wel rekening te houden met onze franco huis grens. Bijna alle kerstpakketten worden verpakt in een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket staat een pakketnaam vermeld.
Mocht u twee verschillende kerstpakketten bestellen, kunt u dus duidelijk zien welk kerstpakket het is.
De cadeau artikelen leveren wij alleen in vaste verpakkingseenheden. Dit varieert per artikel van 4 stuks tot 250 stuks. Ons verkoopteam kan u hier meer over vertellen.

Ga terug naar boven


Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket worden verpakt?

Ja, bij een minimale afname van 50 dezelfde kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste afleverdatum. Voor iedere extra handeling, toevoeging of wijziging aan het kerstpakket moeten wij een nieuwe productierun opstarten, waardoor het bij kleinere aantallen helaas niet mogelijk is om iets extra's in de kerstpakketten te verpakken.

Ga terug naar boven


Steun het goede doel

Goede doelen

Wij dragen al vele jaren een warm hart toe aan KiKa (Kinderen Kankervrij), Natuurmonumenten, Make-a-Wish en het Ronald McDonald Kinderfonds.
Gedurende de perfecte samenwerking met deze instanties hebben wij in totaal ruim € 250.000,- aan deze goede doelen kunnen doneren.

Ga terug naar boven


Wat is een kerstpakket?

Een kerstpakket is een samengesteld cadeau dat (meestal) een werkgever omstreeks kerst aan zijn personeelsleden geeft. Met het kerstpakket willen werkgevers hun werknermers een prettige kerst wensen. Het geven van een kerstpakket is een traditie in Nederland. Een kerstpakket is meestal een doos met presentjes. De inhoud van een kerstpakket verschilt per jaar.

Ga terug naar boven


Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?

Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering - wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht een deelnemer aan het programma een wens tot verbetering hebben over onze producten of diensten, kunnen zij dit – bij voorkeur via e-mail (info@)  – kenbaar maken.

Onze klantenservice beantwoordt iedere binnengekomen e-mail binnen maximaal 2 werkdagen.

Goed om te weten: Wij zitten in de aanvraagprocedure van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. Alle leveringen geschieden volgens de strenge kwaliteitseisen en voorwaarden die de Thuiswinkel Organisatie aan haar leden stelt. Zo bent u, en uw ontvangers, gegarandeerd van een juiste afhandeling van de order. Ook bij eventuele klachten of geschillen kunnen consumenten terugvallen op deze voorwaarden. Kijkt u voor meer informatie in onze Algemene Voorwaarden Consumenten. Uiteraard kunt u als consument een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie ThuisWinkel. U kunt dit doen indien een klacht niet doos ons opgelost kan worden. De Geschillencommissie vindt u via www.sgc.nl. Tevens kunt u gebruik maken van het Europees online Geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Ga terug naar boven


Waar kan ik, als bedrijf, terecht met mijn klacht?

Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren, gaat er helaas – gelukkig bij uitzondering - wel eens iets mis door mensenwerk, transport of gewoon pure pech met een artikel. Mocht een deelnemer aan het programma een wens tot verbetering hebben over onze producten of diensten, kunnen zij dit – bij voorkeur via e-mail (info@)  – kenbaar maken.

Onze klantenservice beantwoordt iedere binnengekomen e-mail zo spoedig mogelijk.

Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?

Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na aflevering van het product bij de consument.

Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.


Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dagen naar info@cadeautableau.nl of stuur uw producten binnen 14 dagen retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging en eventuele restitutie van uw verzoek.

Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft betaald, ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en wordt het bedrag zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening. Lees hier meer.

Hoe zit het met garantie op mijn producten?

De wettelijke garanties zijn van toepassing op de geleverde producten, verdere garanties zijn niet van toepassing.

In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.

U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.