Veelgestelde vragen

Veelgestelde Vragen (FAQ)


1. Hoe ga ik terug naar de homepage?


U keert eenvoudig terug naar de homepage door te klikken op het woord ‘Home’ of op het logo van Kerstpakketten.nl bovenaan de pagina.







2. Hoe krijg ik meer informatie over de kerstpakketten?


Klik op de naam van het kerstpakket voor uitgebreide informatie. U kunt op de homepage ook een selectie maken op prijsklasse. Klik op een productafbeelding om deze te vergroten of klik op ‘In winkelwagen’ om het kerstpakket direct aan uw winkelwagen toe te voegen.







3. Hoe kan ik kerstpakketten bestellen?


Zodra u een keuze heeft gemaakt, klikt u op ‘In winkelwagen’. U controleert of wijzigt daar het gewenste aantal en gaat verder met ‘Ga door met je bestelling’. Na het invullen van uw gegevens rondt u de bestelling af met een klik op ‘Bestellen’. U ontvangt binnen enkele seconden een orderbevestiging.







4. Kan ik de inhoud van een kerstpakket aanpassen?


Ja, bij een minimale afname van 100 identieke pakketten en een minimale orderwaarde van € 2.500,- excl. BTW. Neem hiervoor contact op met ons verkoopteam via e-mail of telefoon. Samen stemmen we het ideale pakket voor u af.







5. Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?


Op onze website tonen wij prijzen zowel inclusief als exclusief BTW. De BTW wordt gesplitst in een laag tarief (9%) voor foodproducten en een hoog tarief (21%) voor non-foodproducten en alcohol. In uw winkelwagen ziet u de totaalprijs inclusief BTW. De prijs op de officiële orderbevestiging is leidend.







6. Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?


Tijdens het plaatsen van uw bestelling kunt u een gewenste leverdatum invullen. Wij houden hier zo veel mogelijk rekening mee. Leveringen vinden uitsluitend plaats op werkdagen, niet op zaterdag of zondag. De opgegeven leverdatum is geen fatale datum.







7. Wanneer en hoe moet ik betalen?


U ontvangt een factuur na levering, met een betalingstermijn van 30 dagen, tenzij anders overeengekomen. Levering op krediet is mogelijk na goedkeuring van onze kredietverzekeraar. Orders onder € 1.000,- excl. BTW dienen vooraf betaald te worden via iDEAL of CreditCard.







8. Kan ik als particulier ook bestellen?


Ja, particulieren zijn van harte welkom. Houd rekening met transportkosten bij bestellingen onder € 1.000,- excl. BTW. Particulieren betalen vooraf via iDEAL of CreditCard. Prijzen worden exclusief BTW getoond, deze wordt tijdens het bestelproces toegevoegd.







9. Is er een minimale afname?


U kunt de meeste kerstpakketten in elk gewenst aantal bestellen, tenzij anders vermeld. Cadeauartikelen leveren wij in vaste verpakkingseenheden (bijv. 4 tot 250 stuks). Ons verkoopteam kan u hierover adviseren.







10. Kan ik een kerstkaart of brief toevoegen aan het pakket?


Ja, bij een minimale afname van 100 identieke pakketten of een minimale orderwaarde van € 2.500,- excl. BTW. Lever de kaarten uiterlijk 5 weken voor de afleverdatum aan. Bij kleine aantallen is maatwerk helaas niet mogelijk.







11. Wat is een kerstpakket?


Een kerstpakket is een feestelijk samengesteld geschenk dat werkgevers traditiegetrouw rond kerst aan hun medewerkers geven. Het bevat vaak een mix van food en non-food artikelen, en is bedoeld als blijk van waardering.







12. Waar kan ik als consument terecht met mijn klacht?


Indien u een klacht heeft, ontvangen wij die graag per e-mail via info@kerstpakketten.nl. Wij reageren binnen maximaal 14 dagen. Bent u niet tevreden met de oplossing? Dan kunt u als consument uw klacht ook indienen via het Europees ODR Platform:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/







13. Waar kan ik als bedrijf terecht met mijn klacht?


Bedrijven kunnen klachten eveneens melden via info@kerstpakketten.nl. Wij behandelen deze zo snel mogelijk. Bent u niet tevreden over de afhandeling? Dan kunt u de klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel.org via www.thuiswinkel.org. Let op: alleen zakelijke klanten kunnen hier terecht.







14. Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?


Ja, particulieren mogen hun bestelling tot 14 dagen na ontvangst herroepen, tenzij het gaat om maatwerkproducten. Zakelijke klanten zijn uitgesloten van dit recht. Bij herroeping ontvangt u binnen 14 dagen een terugbetaling, mits de producten in goede staat retour zijn ontvangen.







15. Hoe zit het met garantie op mijn producten?


Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Producten dienen te voldoen aan wat u redelijkerwijs mag verwachten. Vertoont het product gebreken bij normaal gebruik? Dan lossen wij dat graag met u op.

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen