Bezorginformatie & Veelgestelde Vragen
Verwachte bezorgtijd van een palletzending
De verwachte bezorgtijd van uw palletzending is op de dag van levering vanaf 07:00 uur op te vragen via de Track & Trace link die u per e-mail van ons ontvangt. Deze gegevens worden dagelijks geactualiseerd en zijn terug te vinden op de website van onze transporteur.
Verwachte bezorgtijd van een Groenbezorgen-zending
Zodra uw bestelling is aangemeld bij Groenbezorgen, ontvangt u automatisch een e-mail met daarin de Track & Trace link. Hiermee kunt u eenvoudig de status en geplande bezorgtijd van uw zending volgen.
Wordt mijn bestelling per pallet of per pakket geleverd?
Bestellingen van 2 kerstpakketten of meer worden doorgaans per pallet verzonden. Kleinere bestellingen, óf huis-aan-huis zendingen worden geleverd via Groenbezorgen. In beide gevallen ontvangt u een e-mail met Track & Trace link zodra uw zending is aangemeld.
Let op: Wij kunnen u hierover geen telefonische informatie geven. Alle updates verlopen via de Track & Trace.
Kan de bezorger van Groenbezorgen later leveren op verzoek?
Wij begrijpen dat uw planning belangrijk is, maar helaas hebben wij geen directe contactgegevens van de bezorgers van Groenbezorgen. Zodra uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst, kunnen er geen aanpassingen meer worden gedaan aan het bezorgmoment. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Onze locatie is op de derde etage – kunnen jullie daar bezorgen?
Onze palletleveringen worden geleverd tot aan de voordeur van het gebouw. Wilt u de zending graag op een hogere etage ontvangen? Neem dan minimaal een week vóór levering contact met ons op, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken. Latere verzoeken kunnen wij helaas niet in behandeling nemen.
Let op: kort voor het levermoment kunnen wij helaas geen wijzigingen meer in aanbrengen in het bezorgproces. Chauffeurs van onze transportpartner volgen een strakke routeplanning. Wij vragen hiervoor uw begrip.