TRACK & TRACE

Bezorginformatie & Veelgestelde Vragen


Verwachte bezorgtijd van een palletzending


De verwachte bezorgtijd van uw palletzending is op de dag van levering vanaf 07:00 uur op te vragen via de Track & Trace-link die u per e-mail van ons ontvangt. Deze gegevens worden dagelijks geactualiseerd en zijn terug te vinden op de website van onze transporteur.







Verwachte bezorgtijd van een Groenbezorgen-zending


Zodra uw bestelling is aangemeld bij Groenbezorgen, ontvangt u automatisch een e-mail met daarin de Track & Trace gegevens. Hiermee kunt u eenvoudig de status en geplande bezorgtijd van uw zending volgen.







Wordt mijn bestelling per pallet of per pakket geleverd?


Bestellingen van 5 kerstpakketten of meer worden doorgaans verzonden per pallet. Kleinere bestellingen worden geleverd via Groenbezorgen. In beide gevallen ontvangt u een Track & Trace e-mail zodra uw zending is aangemeld.


Let op: Wij kunnen u hierover geen telefonische informatie geven. Alle updates verlopen via de Track & Trace.







Kan de bezorger van Groenbezorgen later leveren op verzoek?


Wij begrijpen dat uw planning belangrijk is, maar helaas hebben wij geen directe contactgegevens van de bezorgers van Groenbezorgen. Zodra uw bestelling is overgedragen aan de bezorgdienst, kunnen er geen aanpassingen meer worden gedaan aan het bezorgmoment. Wij vragen hiervoor uw begrip.







Onze locatie is op de derde etage – kunnen jullie daar bezorgen?


Onze palletleveringen worden geleverd tot aan de voordeur van het gebouw. Wilt u de zending graag op een hogere etage ontvangen? Neem dan vóór levering contact met ons op, zodat we samen de mogelijkheden kunnen bespreken.


Let op: Op de dag van bezorging kunnen wij hier helaas geen wijzigingen meer in aanbrengen. Chauffeurs van onze transportpartner volgen een strakke routeplanning. Dank voor uw begrip.

 
Winkelwagen
Je winkelwagen bevat geen items.
({{ $root.cart.totalQuantity }} items)
Kortingscode toevoegen