Indien u een klacht heeft over onze producten of dienstverlening, dan kan je contact met ons opnemen via het contactformulier. Je ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Indien je als zakelijke klant niet tevreden bent over de afhandeling van de klacht, dan kan je deze ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel (via www.thuiswinkel.org). Let op: Je kunt als zakelijke klant de klacht eventueel, ter bemiddeling neerleggen bij ThuisWinkel, niet als consument zijnde. Consumenten kunnen eventuele klachten doorgeven via ons contactformulier waarop wij zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen, zullen reageren.
i
Ga voor groen, bestel uit 1 magazijn!
Dit pakket komt uit een ander magazijn en verhoogt de gereden kilometers maar levert je natuurlijk GEEN extra transportkosten op. GO GREEN en kies eventueel hieronder voor “in magazijn #1 winkelen”
Wat leuk dat je een kijkje komt nemen bij ons op de site. Momenteel zijn wij druk bezig met het samenstellen van het assortiment voor de kerstpakketten en eindejaarsgeschenken van 2024. Heb je een suggestie voor ons assortiment? Mail dan naar info@kerstpakketten.nl.