Klachtenprocedure – Kerstpakketten.nl
Heeft u een klacht over een van onze producten of over onze dienstverlening? Dan doen wij er alles aan om dit zo snel en zorgvuldig mogelijk op te lossen.
Klacht melden
U kunt uw klacht indienen via ons contactformulier of door een e-mail te sturen naar:
info@kerstpakketten.nl
Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht en zorgen voor een inhoudelijke reactie binnen 14 dagen.
Voor consumenten
Als consument kunt u uw klacht melden via ons contactformulier of per e-mail. Wij behandelen uw klacht uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst.
Let op: U kunt geen gebruik maken van bemiddeling via Thuiswinkel.org, omdat deze uitsluitend bedoeld is voor zakelijke klanten.
Voor zakelijke klanten
Bent u een zakelijke klant en niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u uw klacht, uitsluitend ter bemiddeling, voorleggen aan:
Thuiswinkel.org
www.thuiswinkel.org
Let op: Alleen zakelijke klanten kunnen hier gebruik van maken.